boterham

nathalia is nu 6,5 maand.
ik las dat sommige van jullie al brood geven aan de kleintjes.
doen jullie er dan beleg op? zo ja, wat voor beleg?
weet dat smeerkaas en smeerworst goed is maar vanaf welke leeftijd? weet ook dat je geen brood met honing mag geven, maar hoe lang niet?
nathalia krijgt nu soms ipv een liga een broodkorstje. of een stukje droog brood :S dat vind ze best lekker maar denk dat een boterhammetje met beleg toch veel lekkerder is he. hahahaha

groetjes, do

Hoi

Honing mag je niet geven tot je kindje een jaar is vanwege de bacterieen die er in zitten.

Ik geef Nick smeer kaas , op cb zeggen ze dat alleen een beetje halvarine al goed is maar dat vind ik zelf ook niet lekker.

Groetjes Marielle

hoi hoi,

ik geef quentin smeerkaas, appelstroop en honing.
smeerworst lust hij niet.
ze hebben mij gezegd dat ik alles qua beleg op de boterham mag doen behalve honing en pindakaas.

groetjes ginie.

hoi hoi,

ik geef quentin smeerkaas, appelstroop en jam.
smeerworst lust hij niet.
ze hebben mij gezegd dat ik alles qua beleg op de boterham mag doen behalve honing en pindakaas.

groetjes ginie.

was even fout gegaan in bovenstaand berichtje.
is dus jam ipv honing.

hoi,

Yordi is wel dol op broodkorstjes, maar nog niet zo op brood zelf.
Af en toe wil hij wel een paar stukjes eten, maar hij vindt zijn bord pap( met fijne granen) nog steeds veel lekkerder.
Het verschilt de ene keer geef ik alleen brood en de andere keer wat boter of smeerworst erop.

Ik wil eigenlijk wel weten of jullie speciaal beleg halen? Bijv. speciale jam zonder suiker ofzo?
Mijn kindje is allergisch voor koemelk en ei en het is erg moeilijk om gewoon beleg te kiezen.
Maar overal zit ook zoveel suiker enzo in, maakt dat niet uit?

heyhey.

vind het eigenlijk wel een hele goede vraag van

dymphy85. ben er ook erg benieuwd naar.

nou, ik ga dus ook lekker een boterhammetje met smeerkaas proberen :D
en geven jullie dan wit of bruin brood?
denk dat bruin brood beter is toch? voor de darmpjes?

groetjes, do

Terug
Bovenaan