boterham??

als het fruit begint tevervelen probeer dan eens stukjes fruit of geraspte appel met bannaan of bannaan op brood hier een groot succes zelfde als een boterham met geraspte appel en stroop heb de potjes fruit ook wel eens als beleg gebruikt op de boterham.

dit werkt ook goed ipv jam en je zou ook nog altijd ligga met fruit kunnen proberen .
 
fruit opzich verveelt hem niet, maar als hij dat als middag eten krijgt is de portie groot. als tussendoortje is het kleiner, en vind hij het weer jammer als het op is. verder heb ik al veel combinaties gemaakt ( met en zonder liga), en vielen ook wel in de smaak bij hem. gepureerd fruit op de boterham als jam is ook wel een goeie, dus ga ik zeker proberen.
 
Mijn dochter kreeg zo rond 6 maanden haar eerste broodkorst. Ben ik snel vanaf gestapt, was haar te lastig. Maar wel het zachte van het brood, dat ging er vrijwel helemaal in!

Dus we zijn begonnen met een hele boterham zonder korst in kleine stukjes voeren, na enkele dagen wilde ze die kleine stukjes al zelf in haar mond stoppen en niet meer gevoerd worden en na nog eens ongeveer twee weken at ze ook de korst mee. Dus met ongeveer 7 maanden at ze een hele boterham met beleg (kruidenkaas, vegetarisch tomaten of paprika prutje, leverworst).

Daarna krijgt ze nog altijd een fles, zoveel als ze nog wil drinken. Ze krijgt de boterham 's ochtends als ontbijt.
 
Terug
Bovenaan