Boterhammetje eten om 05.30 uur?

Ik zou ook niet om 6 uur een broodje gaan smeren hoor. Als hij wakker wordt en direct eten wil zou ik inderdaad een beetje melk geven. Wel zou ik als hij pap lust
daarna als jij ook wakker bent pap geven. Het broodje zou ik zelf verplaatsen naar de lunch met een beetje melk.
CB's hebben soms rare adviezen, pap weglaten als een kind het niet lust oké maar anders is het toch een goede start voor de rest van de dag?

jama mv Thijs

Ik zou de fles van 6.00 proberen te rekken maar das meer omdat ik het zo vroeg vind hihihi.
Maar ik zou zeker geen boterham geven omdat je dan echt op moet staan en je hem eigenlijk je goedkeuring geeft dat het al dag is en hij dus altijd zo vroeg wakker wordt.

Mexx gaat om half 8 naar bed en is de volgende dag ergens tussen 8 en 9 wakker.

succes.

Ik zou zeker geen boterham geven zo 's ochtends vroeg.
Een beetje melk is prima en wie weet valt dat op een gegeven moment af te bouwen. Ik zou hem om 7 uur of later een boterham geven en nog een beetje melk.
Tijn hier heeft 's ochtends nooit zo'n honger, als ik een keer vroeg moet werken geef ik de boterham mee voor bij de oppas want anders gaat hij er hier alleen maar mee zitten knoeien.
Tijn slaapt meestal van 18.45 tot 7.15

Groetjes Danielle

Ik zou zo vroeg ook nog geen boterham geven hoor. Tijs is meestal tussen 7.00 en 7.30 u wakker en krijgt zijn boterham tussen 8.00 en 8.30 u.
Tijs gaat rond 19.15 u naar bed.

Groetjes,
mv Tijs

Nou moet ik eerlijk zeggen als ik naar mezelf kijk hahaha krijg ik zo vroeg ook echt geen boterham op hoor, maar een beker vla zou er wel ingaan...

maar t ging niet over ons toch hahha... maar ik zou t gewoon niet doen hoor.. lekker zijn papje... en mijn baby werd ook altijd om half 6 wakker maar nu pas om 7 uur...
trucje: hij/zij 2 of 3 nachten om  5 uur wakker maken ( klein beetje mss ff een schone luier ) en dan weer terug leggen zonder tegen je baby te praten... dan slaapt mijn baby gelijk tot 8 uur door... en nu is hij er aan gewend en word hij nooit meer voor 7 uur wakker...

En ik ben ervan overtuigd dat als je kind sochtends pap eet, smiddags brood, tussen door fruit en savonds pap dat hij meer dan genoeg goede dingen binnen krijgt... luister naar je hart en kind en niet naar het CB hoor... je kind is uniek dus kan je nooit volgens een richtlijn werken... mijn baby was een huilbaby en al die boekjes hebben me juist heeeel onzeker gemaakt... had veel eerder naar mijn hart moeten luisteren en mijn kind troosten omdat hij pijn had en niet iederen keer 15 min moeten laten huilen... dit ff om aan te geven he...

succes meid enne erg he dat onzekere gevoel?? haha dat is omdat we het allemaal té goed willen doen met onze kleine schatten

Wel een vroege vogel maar niet zó vroeg..
Hier is het gemiddelt 7 uur. Maar hij ligt wel s'avonds al om 19:00 uur op bed..

Ik geef hem dan een papfles van 180 cc en leg hem daarna weer lekker op z'n bedje. Hij slaapt dan makkelijk door tot 09:30 uur. Pas dan krijgt hij zijn boterhammetje..

Ik moet nog naar het cb, maar die ochtendfles ga ik hoe dan ook NIET afbouwen zolang hij aangeeft er nog behoefte aan te hebben. kay drinkt smiddags amper nog een flesje en de avondfles is hier allang history!

Maw, lekker doen wat bij jou en je kindje past. Als je moppie nog een avondfles wil dan geef je die lekker. Misschien hooguit iets minder pap er in als hij deze vlak na zijn maaltijd krijgt.

Succes!!

Esmé mv kay

pfff, bij mij is het weer een ander verhaal mijn kindje gaat rond 19.15 na bed en dan slaapt hij tot 10 uur smorgens aan 1 stuk door (erg lang ik weet het maar hij wil gewoon niet eerder wakker worden) een boterham wil hij niet alleen als ik eenboterham eet en anders niet en als ik niet zorg dat die pap niet vlug klaar is dan heb ik een probleem hahaha en die drinkt hij gewoon nog uit een fles (wel met halfvolle melk) en ik vind dat wel fijn effe mijn kind lekker op schoot want normaal wil hij dat dus niet meer ik hou mezelf gewoon aan mijn eigen regels en ben van mening dat je kind zelf wel aangeeft wat hij of zij wel of niet wil
ben gister toevallig bij de wijk geweest en zo verteld en dat was prima zoals ik het deed zei ze ik moest alleen vitamine d druppels geven omdat hij nu gewone melk krijgt maar toen ik vertelde wat mij kind allemaal at (van championen soep tot rauwe paprika kun je nagaan) hoefde dat niet hahaha maar ik heb geen folder gehad hoor van voeding na een jaar ik zou gewoon doen waar je je eigen het beste bij voeld

groetjes jami mv arnotje

Ik zou het helemaal maar gaan rekken, dus die fles steeds wat later. Anders sluipt de gewoonte van half zes 'morgens eten erin, en ik denk dat je toch wel hoopt dat het wat later wordt.

Ook al zijn er hier kinderen wakker voor 7 uur, er is er geen één die voro zeven uur eten of drinken krijgt.

Miep

Terug
Bovenaan