bovenin bedje, overdwars

Bij mijn zoontje hielp ook niks ( slaapzak onder het matrasje vouwen enz)
dus ik heb hem wel vast gelegd. Hij rolde altijd op zijn buikje op de gekste tijden, ook s nachts, en dan kon ik er weer uit om hem terug te leggen want hij kan nog niet weer terug rollen.
Ook ben ik al een paar x op zijn kamer gekomen en dan lag hij met zijn hoofd onder de dekens dus dat was wel ff schrikken

Daarom hebben wij er voor gekozen om hem wel vast te leggen

groetjes monique mama van jayden 26-09-05

hoi,mijn zoontje is nu 22 maand en hij doet het al vanaf dat hij een paar weken oud was. in de wieg kroop hij al steeds in een hoekje en later in het ledikantje ook . hij ligt dan opgerold bovenin . Ik heb hem altijd alleen een   dikke slaapzak aan, zodat hij het niet koud krijgt, en ik leg hem af en toe recht. meer kun je niet doen volgens mij, vastleggen vind ik zo'n eng idee....en zolang hij het niet koud heeft en lekker slaapt vind ik het goed.

Hoi

Komt me bekent voor mijn dochter ligt ook graag overdwars bovenin.
Dat deed ze al toen ze nog maar een paar weken oud was, en daarom heb ik toen een slaapzak gekocht wat prima werkt alleen nu ze ouder wordt ligt ze nog wel eens bovenin en daarom stop ik het eind van de slaapzak onder het matras.
Maar met een zomerslaapzak ( die is dunner ) krijgt ze hem nog los en ligt ze nog wel eens bovenin, maar ja door de slaapzak heeft ze het niet koud.
Groetjes Joyce

Mijn zoontje kruipt wel graag naar boven, maar meestal redt ie het nog niet totaan het hoofdeind. Ik heb namelijk een ledikantje van 140 cm x 70 cm. Ik vind hem wel regelmatig helemaal gedraaid. Dus met zijn hoofd naar het voeteneind. Op die manier schuift hij dus ook weer terug naar beneden

Nu het wat warmer is krijgt hij geen dekentje meer, want dat vind ik eng. Ik doe hem liever een dikkere pyjama aan met een slaapzak, zodat hij lekker warm blijft.
Ik hoop wel dat hij tegen de winter een beetje heeft afgeleerd om te draaien, want dan krijgt hij wel weer een dekentje.

wij hebben ook zo'n woelwater van 9 maanden. Hij heeft een slaapzak die ik bij het voeteneind stevig instop. Dat werkt tijdelijk. Uitendelijk wroet hij zich altijd los en ligt bij voorkeur overdwars, klem tussen te spijltjes.

Zolang hij er geen last van heeft, laat ik hem lekker liggen. Ik leg alleen zijn dekentje weer even over hem heen.
Ik was vroeger ook zo'n wildslaper. Is niks mis mee, zoalng het zijn slaap niet verstoord.

groejts
greet

Hoi

Hier nog zo'n woelwater. Ze slaapt al vanaf week 2 in een slaapzak. Had van die slaapzakken van de Hema, gaan met de kledingmaten mee. Eerst lag ze nog onder een dekentje, ze heeft toen een tijdje rustig gelegen. Nu ligt ze weer volop te draaien en woelen. Ze slaapt nu alleen in de slaapzak, heb het dekentje weg gehaald. Ze ligt in alle mogelijke posities, nu vaak op de buik strak tegen de zijkant. En zodra ze wakker is begint het gewoel.

Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan