box in de woonkamer, vanaf wanneer

Hi Dames,

Het begint hier echt enorm te kriebelen.
Ik wil alles schoonmaken en heb vooral de behoefte om alleen te zijn. Nog 6 weken voor de uitgerekende datum en wil het liefste alles NU klaar. Herkenbaar?

Vanaf wanneer zetten jullie de box in de kamer? Onze kerstboom staat er nog en deze zou ik graag ruilen met de box, maar dat is wel erg vroeg, niet?

Hoor graag wat jullie doen.

Groetjes "zwanger van nummer 2"
 
Bij de eerste 2 hadden wij hem staan met 3 weken voor de uitgerekende datum.
Nu gaan we een babybedje neerzetten want anders past al het speelgoed van de andere niet meer erbij....... :)
succes met de laatste loodjes ik ben net 3 mnd onderweg dus heb nog ff te gaan
gr
Charlotte
 
Hoi,

ik ben nu bijna 37 weken zwanger van nummer 3 en ik heb de box van de week neergezet, idd ook omgeruild met de kerstboom.
Bij de eerste hadden we hem zo´n 6 weken voor die tijd staan, ook voor de katten om eraan te wennen.
Bij de 2e stond de box er nog van de oudste, die was er toen wel al een paar maanden uit, maar ik had toen geen zin om hem voor even op te ruimen.
Ik zou hem gewoon neerzetten wanneer jij daar zin in hebt, als jij hem nu al neer wilt zetten, moet je dat ook gewoon lekker doen!

Groetjes Danielle
 
gewoon neerzetten wanneer t voor jouw goed voelt...
met 1e zwangerschap had ik em al 2maanden van te voren (had ook al vanaf week 20 voorween) scheelt miss ook.. en ook voor ons hondje had ik t neergezet zodat ie eraan kon wennen.. nu is mijn dochter 8 1/2maand dus hij staat nog en nu 14wkn zwanger dus box blijft lekker staan
 
ik las dat je de box al neer mag zetten hoor
dat de kleine er al gelijk in mag
dat is ook leuk voor je andere kindje

ik heb hem nog niet staan
kben nu 32 wk
maar ik heb hier een hele leuke kat rondlopen
die graag overal op en in gaat liggen
en dat vind ik nu nog zonde

en werk nog hele dagen
dus als ik straks thuis ben
komt de box zeker gelijk te staan

wel hebben ze me verteld om mn kindje wel in de box te leggen
dat schynen kids wel fijn te vinden
alleen als ze slapen, om ze dan toch in hun eigen bedje te leggen
omdat ze anders gaan wennen aan het geluid in de kamer..van bv tv of radio of bezoek

dat als ze alleen in hun kamertje liggen, dan nietmeer zouden kunnen slapen..
omdat het dan zo stil is..

succes en vooral doen waar jij je goed bij voelt!!

geniet ervan!!
 
Wij hebben hem afgelopen weekend neergezet toen jaja... de kerstboom eruit ging!

Waren toen toch aan het slepen en verschuiven in de kamer en om dat dan over een paar week nog een keer te gaan doen... nee dank je.

En bovendien vind ik het stiekem gewoon leuk dat die er weer staat ;-)

Moet nog 5 weken... tja dan staat die hier maar 5 weken leeg te staan... heb ik geen last van, kan de kat weer even wennen (gaat nu beter als de laatste keer, toen wou ze er steeds inzitten, ze snuffelt afentoe, maaaaar blijft er tot nog toe uit!) andere kindjes vinden het ook wel interessant hier.
De jongste (net 2) loopt al steeds even heen 'isse bed voor baby'. Het wil er niet in dat het een box is. Ach de kleine zal er vast ook regelmatig wel een tukkie in gaan doen straks.
 
Zooo herkenbaar. ik ben 15 weken, en het liefst zou ik nu al alles af hebben. haha.

Bij mijn dochter hebben we de box vanaf 37 neergezet. kon ook niet eerder, was probleem met levering. En het boxkleed heb ik gewassen en wel in een zak erin gelegd. zodat deze niet stoffig werd.
 
Haha, hij staat bij mij nu in de gang, bij gebrek aan ruimte. Het weekend gaan we eerst de schuur opruimen waarna de box daar ook komt te staan. Maar ben pas25 weken dus een plekje in de woonkamer is nu veel te vroeg.
 
Terug
Bovenaan