box in de woonkamer, vanaf wanneer

De mijne komt pas na de bevalling te staan, heb em wel al thuis, maar ik woon niet heel groot en mijn bed moet eerst beneden staan omdat ik graag wil thuis bevallen...

Als dat bed eruit is, meteen de box erin!! is zow leuk... :D

kun je hele dagen straks vol verwondering nog naar je lege box staren...

Er zijn trouwens geen richtlijnen voor hoor wanneer je hem in de kamer kan gaan zetten...Gewoon doen wat jou goed zint!

Liefs
 
Hoi,
Ik ben nu 32wk zwanger en wij willen hem ook met 2-3 wk weer gaan neerzetten, is dus ook 5- 6wk van te voren, ik heb al 3kinderen en die kunnen er dan vast aan wennen dat de baby nu echt snel gaat komen, zeker voor de jongste van bijna 3 maakt het dat denk ik wat tastbaarder want hij heeft het wel over de baby maar volgens mij realiseerd hij zich niet dat die binnenkort ook echt ter wereld gaat komen,,haha
We hebben ruimte zat en in de weg staan zal ie niet doen, dus dan maar op tijd!!
Liefs MJ
 
in verband met de katten hebben wij hem alvast neergezet. Zit in de 33 ste week. Maar ws gaat ie ook nog even weer weg, voor een kleine opknapbeurt.

@ Girlie78: IVM de katten hebben wij er ballonen ingelegd. Kunnen ze vast leren dat ze er niet in mogen! Katten hebben de pest aan ballonen namelijk.
 
bij onze eerste hebben we de box opgezet toen ze 2 dagen oud was. toen kwamen we uit het ziekenhuis en hebben mijn man en vader de box opgezet. nu bij de 2 stond ie pas bij 3 weken. Julia lag eerst in de kinderwagen en op het voedingskussen op de bank.

liefs
 
Ben blij dat de box er nog niet staat! Kan nog lang genoeg...ben ook 'pas' 30 weken.
ALs ik ben bevallen zet mn man hem neer, vroeg genoeg wat mij betreft...eerst even genieten van de extra ruimte in de woonkamer!
 
Ja MJ wat een ruimte slurpt zo''n kindje he?! Ik zit vol verbazing te kijken hoe vol mijn huis en leeg mijn portomonee raakt.
Met een dochter van twaalf was ik dat echt vergeten! Ik heb nu het gevoel dat zij minder ruimte in neemt dan de baby die pas in april op deze wereld komt.
 
In prinncipe word er gezegd dat je vanaf week 37 alles klaar moet hebben, omdat de baby als het dan geboren word meestal direct mee naar huis mag. Maar ik zou hem gewoon neerzetten als je dat wilt. Ik ben nu 24 weken en heb nog geen box. Maar bij de vorrige stond ie met een week of 35 al in de kamer. Je kan maar alles klaar hebben. Mijn tweeling werd te vroeg geboren, als je dan bevallen bent en alles nog in orde moet maken is ook niet fijn.
 
Terug
Bovenaan