Box kleedjes

Prenatal heeft ook mooie kleden (heb ik ze vandaag hius is ook wit met grijs) ik heb een spiegeltje gekocht bij prenatal en een muziekmobiel.

verder speelgoed maar dat ga ik niet zelf kopen dat krijgen we toch wel.

ik heb ook een boxzak gekocht voor aan de box om speelgoed in te doen.

Boxmatras is bij baby en tiener spot goedkoop 15,-

 
ja die van pep & juul zijn prachtig tenminste vind ik. Wit broderie en ze hebben er ook een boxzak van. boxzak is 29 euro boxkleed is wel iets duurder, maar zeer mooi.

 
en anders zelf maken met helemaal dat stofje dat je zelf geweldig vindt.
Hier moesten ze wel zelf gemaakt worden omdat we een 8 hoekige box hebben. En de boxkleden zijn aan beide kanten te gebruiken doordat ik voor beide kanten gewoon leuk stofje heb gekozen. Ziet de kamer er afentoe weer helemaal anders uit :)
 
Fijn dat ze naar je zin waren!
Wij hebben er een boxkleed inliggen en een mobiel boven hangen. Verder hadden we zelf 1 leuke rammelaar gekocht.
Veel dingen krijg je of kan je vragen als je bevallen bent!

Grtz!
 
Heej!

Ik kon bij mn vorige zwschap ook geen mooi kleed vinden; heb een goedkope gekocht en mn schoonmoeder heeft er hoezen voor gemaakt (daar zit dan het kleed als een soort dekbed in) met een zwart-wit en grijs ruitje. Ook heel handig want als je baby heeft gespuugd hoeft alleen de hoes maar in de was..
Succes!
liefs, mv twee
 
Ik heb het aan een paar kennissen gevraagt die ik afgelopen zaterdag heb gezien bij een bruiloft, maar die raden toch echt een boxmatras aan en daar BOVENOP een boxkleed..
 
hey..

bij de wibra hebben ze af en toe ook boxkleden! simpel.. met 4 vlakken in verschillende kleuren.. kosten echt niets.. 8 euro of zo.. heb er daar een stapel van..
en k zou niet weten waarom een boxmatras.. mijn kleine mannetje heeft altijd alleen op een kleed gelegen.. geeen probleem..

 
Terug
Bovenaan