Box vraagje

A

Anoniem

Guest
Wij hebben nog steeds de box in huis staan. Nu vond ik het eigenlijk ook wel weer fijn om de box te verwijderen, maar soms is het nog handig. Ik kan Milan er in parkeren wanneer ik mijn handen vrij wil hebben en Jorick kan ook nog eens lekker met zijn spulletjes spelen zonder dat broertje de boel aan de kant slingert.

Wie van jullie heeft de box er ook nog staan en wie heeft hem al uit de woonkamer verwijdert ? Ben niet nieuwsgierig ofzo, maar ben zo'n twijfel kont.

Jolanda

Ik heb hem er ook nog staan hoor, heerlijk af en toe de handen vrij. Tess vindt er niets aan maar ja soms hebben ze niets te willen.

Liefs sandra

Hier staat de box ook nog, al gaat Tessa er eigenlijk helemaal niet meer in. Ze krijst dan de hele buurt bij elkaar. Nu ligt de box vol met speelgoed en knuffelbeesten....
Tijd dat we dat ding dus eens opruimen en er een leuk speelhoekje van maken!

Lisenka mv Tessa

Ik heb hem na de verbouwing niet meer terug gezet en dat bevalt eigenlijk goed. Als ik nu snel even naar boven moet, dan zet ik Fabio even in de kinderstoel met een speeltje en hij vind dat helemaal niet erg.

Groetjes van Cissy

Hier staat de box er nog en hij wordt ook nog gebruikt, ik vind het ook wel handig om af en toe mijn handen vrij te hebben. De ene keer vind Thom het vervelend, de andere keer gaat hij rustig zitten spelen en maakt het hem niets uit.
Groetjes Laura mv Thom

de box staat er bij ons ook nog en wordt ook nog gebruikt, ik durf Ivar niet lang alleen op de grond of in de kinderstoel te laten, volgens mij gaat dat een keer fout... dus als ik naar boven/buiten of de WC moet, hup in de box

groetjes Jenneke

hier staat ie ook nog, maar ze gaat er al heeeeel lang niet meer in, tis alleen zo handig als opbergruimte... ach en in paril komt er weer een klein beebje in te liggen..... voorlopig blijft ie even staan.

hoi hoi

hier staat ook nog steeds de box.
sophie zit er smorgens altijd nog even in als ik boven de bedden recht trek en alles aan het opruimen ben,,

tevens vind ze het soms zelfs nog heerlijk om te spelen in de box.
ze komt er vaak helemaal tot rust en kan dan echt genieten...

liefs tobi

Terug
Bovenaan