Box vraagje

Ik ben er ook nog blij mee hoor. MAar een paar momenten per dag, maar dan is het super handig!! (koken, deurbel etc)
Liefs Nelleke (mv Kian 10-09-06)

hier staat hij nog mmar Lorenzo zit er bijna nooit in
hij gaat namelijk al zijn speelgoed stapelen en gaat er
dan op staan
dus als ik boven moet zijn neem ik hem meestal mee

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Hier staat de box ook nog. Meike gaat er af en toe nog in als wij naar buiten of boven moeten. Maar het is eigenlijk een opslagplaats aan het worden voor speelgoed. Ik doen hem weg als ik een oplossing heb voor het speelgoed en als we ons interieur in januari gaan aanpakken...

Ik zal hem  missen want de box stond er gelijk toen we het huis hadden gekocht en we gingen verbouwen dus...... dat wordt moeilijk afscheid nemen.....

Liefs Renske

Ik kan met niet heugen dat de box er nog stond......... Ze zat er echt nooit in eigenlijk en het ding was de kamer al uit ruim vordat ze 1 jaar werd.

Dus als ik naar boven ga, gaat ze mee en als ik naar de wc ga, is ze gewoon in de woonkamer. En ze heeft al vroeg geleerd dat als Gijs met z'n trein bezig is, ze die niet omver mag gooien (dat doet hij zelf wel haha), en speelt ze lief mee... Dus dat gaat ook goed.

Liefs
Susan

Froukje gaat al een poosje niet meer in de box, mijn man zette haar er nog wel eens in maar ik eigenlijk al een hele poos niet meer. Ook vond ze het hier niet leuk meer. Bij Opa en Oma gaat ze soms nog wel in de box en daar vind ze het geweldig.
Wij hebben de box dus net een weekje opgeruimd.
Je moet lekker doen wat je zelf wil, en het is helemaal niet erg om je kind in de box te zetten op deze leeftijd.
Groetjes, Esther.

Hoi,

Lyanne zit zelf nog veel te graag in de box. Als ze moe wordt van het rondsjouwen in de kamer, gaat ze zelf al tegen de box aan staan en dan moeten wij haar er in zetten. Het is ook zo prettig als je even wat moet doen, naar het toilet, was ophangen etc. Bij ons gaat hij pas de kamer uit als ze er echt zelf niet meer in wil.

Marieke mv Lyanne

Hier staat de box ook al lang niet meer. Dean was 11 mnd en was het helemaal beu. Dus box uit elkaar gehaald en op zolder gezet. Ik heb er geen moment spijt van gehad. Op de plaats waar de box stond heeft hij z'n speelhoekje. De kamer is nu ook weer wat minder vol. Als ik even naar boven ga op naar het toilet dan kan ik Dean gewoon even alleen laten. Hij kan nog niet lopen, dus rare capriolen uithalen doet hij nog niet.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan