Box weg? Of nog te vroeg?

Goedenavond,
Waarschijnlijk ben ik de zoveelste die het vraagt alleen wanneer hebben jullie de box weg gedaan? Onze dochter is nu bijna 15 maanden en zit er eerlijk gezegd al een maand of 4 niet meer in. Als ik even buiten ben of boven zit ze gewoon te spelen in de woonkamer. Want zodra zij erin zit is jet huis te klein.

Dus ik wil hem graag weg hebben, scheelt ook zoveel ruimte.
 
Hebben wij nooit gehad met onze kids. Wilde maar al te graag het huis ontdekken en moest ze niet tegenhouden anders was en is het brullen
 
Hier ook voor het jaar al weg. Kids liepen toen al dus gingen gezellig de hele kamer door. Box was alleen nog een speelgoed verzamelplaats
 
Je zegt zelf al dat je hem niet gebruikt, dus ik zou m opruimen. We hebben hem hier opgeruimd toen de baby 6 maanden was ongeveer. Heerlijk, die ruimte in de woonkamer!
 
Oh toen was die van ons al lang weg. Daar maakten we onze dochter niet blij meer mee hoor. Gewoon de woonkamer wat veiliger gemaakt.
 
Het zegt al genoeg dat je 'm nooit meer gebruikt toch?

Hier bij beide dochters met 9 maanden ook weg gedaan. Ze wilden er echt niet meer in, en ik vind de box onnodig. Ik vind het een veilige plek vpor een baby, maar zodra ze gaan rollen en kruipen is de grond veel fijner en daar kunnen ze lekker ontdekken en op onderzoek uit.

Ik ben nu zwanger van de 3e, de box komt wel weer terug voor de eerste maanden, maar vooral omdat het een veilige plek is waar de baby rustig kan liggen zonder dat haar zussen bovenop haar springen. Maar met 6 a 7 maanden gaat de box dit keer weg, zeker weten. Lekker op de grond spelen :) Ik zie het nut van een box niet.
 
Als je zoon bijna nooit meer in de box zit zou ik hem lekker weg doen. Weinig meerwaarde dan toch? Het is niet zo dat je de box gaat gebruiken wanneer hij ouder wordt
 
Terug
Bovenaan