Box

Wij hebben de box ook nog staan Dean is 16 maanden en we gebruiken hem eigenlijk alleen als ik naar de wc moet of als we even met rust ons eigen eten willen opeten.In zo een geval duwen we de dvd van plop erin en dan is meneer compleet in trance!

Bij ons is de box nu een maand of twee eruit ik heb hem toevallig vanmiddag verkocht.
Op zich kon stephan zich er prima in vermaken je kon hem bij wijze van spreken er de hele dag in laten zitten en dan gaf hij geen kick.

Maar ik vond dat hij ook lekker op de grond zo kon spelen als in de box dus heb hem gewoon weg gehaald en het leverd je ook weer wat ruimte op.
Er werd wel gezegd dat ik gek was om dat ding al weg te halen want dan kon je geen kant meer op zonder hem.
Maar ik ervaar het zelf helemaal niet zo.
En moet ik nu echt even iets doen, en ik kan echt niet op hem letten tja, dan zet ik hem heel even vast in de kinderstoel. Probleem opgelost toch.

Groetjes Pam mv Stephan

Ook hier staat de box nog. Heb er al vaak aan gedacht om hem eruit te halen. Maar vind het ook zo makkelijk om hem er nog te hebben staan. Wil ik even wat boven doen dan kan dat gewoon zonder dat ik hem mee moet nemen of dat ik MIlan in de stoel vast moet zetten. Denk dat het wel gauw gebeurt is met de box. Want vanmiddag zat meneer lekker te spelen met zijn blokjestrommel en zo opeens zei mijn vader Jolan je moet er wel om denken dat Milan niet over de rand van de box komt. Dus ik kijken stond hij bovenop zijn koekjes trommel en later op zijn rol. Het begint dus een gevaarlijk ding te worden de box. Maar als dit een eenmalige actie van hem is dan blijft hij dus nog mooi even staan.

Jolanda

Ook hier staat hij nog en niet omdat Tess het zo leuk vindt maar omdat mama het wel fijn vind om af en toe de handen even vrij te hebben. Dus ik denk dat hij nog even blijft staan.

Als hij eruit gaat dat gaan we kijken naar een heerlijke hoekbank want daar hebben we dan eindelijk ruimte voor. (hmmm misschien toch maar de box eruit

Liefs sandra

ja hier staat ie ook nog, vertrouw het niks als ik naar boven of naar de wc moet en Ivar alleen in de kamer rondspookt, dan vind ik hem vast ondersteboven met de kattebak op zijn hoofd in het keukenkastje ofzo

hij staat ons wel een beetje in de weg, maar ach dan wachten we nog maar even met het tafeltje en het stoeltje, ik zie Ivar toch niet rustig aan een tafel zitten, die gaat altijd de hele kamer door

liefs Jenneke mv Ivar

Hier is de box er toevallig net uit. Afgelopen zondag heb ik hem opgeruimd, Thom zat er toch al bijna nooit meer in. Hij vond er niet veel meer aan in de box en gooide alleen maar alles eruit. Hij kan aan tafel of op de grond ook heel rustig spelen en als ik echt mijn handen vrij wil hebben zet ik hem vast in zijn stoel of gaat hij even boven in zijn bed spelen. De box is naar mijn schoonzus gegaan met nog wat ander babyspul, want zij verwachten in april hun derde kindje. Mochten wij het weer eens nodig hebben, dan krijgen we het gewoon weer terug.
Groetjes Laura en Thom

Ik zei aldoor dat ik de box er uit zou doen als Julian er uit ging klimmen. De box stond naast de bank en toen hij eenmaal door had dat hij zijn gewicht over de rand kon verplaatsen en zo op de bank gleed zat hij geen moment meer rustig in de box. Terugklimmen deed hij ook al snel (dus er weer in), maar toen ook daar de lol af was heb ik hem opgeruimd. De hoek waar de box stond is nu een speelhoek.
Als ik de ruimte had gehad om de box vrij ergens neer te zetten, dan had ik dat zeker gedaan omdat Julian wel wat structuur kan gebruiken. Hij ging elke dag na het ontbijt, na zijn middagslaapje en na het avondeten ongeveer een kwartiertje in de box. Gewoon lekker zelf spelen of wat drinken in zijn eigen afgebakende stukje.

Ik ken ook een stel dat de box er al uit had voor hun kindje ging kruipen, dat zou ik zelf veel te vroeg vinden. De wereld wordt dan naar mijn mening voor zo'n kindje onoverzichtelijk groot en het veilige eigen plekje (box dus) is dan al weg. Vind ik een beetje vreemd...

Groetjes,
Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan