Box

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Ik weet niet of er al een topic over de boxen is, maar ik was benieuwd of jullie de box nog in de woonkamer hebben staan, of zit die al(lang) opgeborgen?
Tara (06-05-2007) speelt en zit niet meer in de box, maar hij staat nog wel in de woonkamer, meer als opslagplaats voor haar speelgoed, haha. Misschien een idee om hem dit weekend op te bergen, scheelt weer ruimte waar haar ballenhuisje kan staan, haha.

Groetjes,
Shivana

Hoi,

wij hebben de box van Bas (24-06-2007) ook nog in de woonkamer staan. Hij zit er eigenlijk bijna nooit meer in, alleen soms als ik even naar boven moet en hem alleen in de kamer laat.

Het is idd een handige opslagplek voor zijn speelgoed.....hahaha!
Weet nog niet of ik hem ga opbergen, soms is het wel makkelijk om Bas er even in te zetten....

Groetjes Melanie

Marissa is nu 11 maanden en hier staat de box nog in de kamer. Ik wil hem voorlopig ook echt nog niet kwijt. Ze vindt het af en toe heerlijk in de box, ze kan zichzelf er goed in vermaken en ik heb dan even mijn handen vrij. Wij hebben een box met een lade en daar zit al haar speelgoed in. Ik hoop maar dat ze er nog even in wilt.

Hoi,
Daniëlle is nu 13 maanden en de box staat nog steeds (midden) in de huiskamer. Zij zit er dan ook nog   geregeld in. Ze kan goed zelfstandig spelen en dit doet ze 's ochtends een uurtje in de box en 's middags een uurtje. Ik vind het wel makkelijk, ben benieuwd hoelang ze er nog in wil maar voorlopig staat ie nog goed!
groetjes van Sonja

Hoi,

onze dochter Lotus is 14 maanden en de box staat nog wel in de kamer. Ze speelt er nog regelmatig in en ik vind het zelf wel handig voor als je even wegloopt uit de kamer en ze vind het zelf ook nog prima.

Groetjes Chantal

Hoi,
ook hier staat de box nog in de kamer. Sarah zit er niet echt heel vaak meer in, maar ik vind het wel erg makkelijk voor als ik echt even iets moet doen waar ze niet bij kan/mag.
Voorlopig kan ze zich ook nog vermaken in de box, dus blijft ie nog even staan.

Tamar & Sarah (16-07-07)

yep hier staat de box ook nog in de woonkamer,anouk zit er soms nog in als ik even wat wil poetsen of stofzuigen.verder wil ze het liefst op de grond spelen.

gr petra

Hallo,

wij hebben de box nog in de kamer staan hoor.
Dylano zit er nog geregeld in, als ik ga schoonmaken ofzo, dus als ik mn handen niet vrij heb. Hij kan er rustig in spelen. Soms wel 1 uur!! Ik vind het erg fijn, want als strax onze 2e er is, vind ik het ook wel fijn dat hij met een fijn gevoel in de box kan. Die moet ik dan ook de fles geven, en dan kan ik Dylano niet zn gang laten gaan haha!

Ohja, Dylano is ruim 15mnd.

Liefs Debby.

Terug
Bovenaan