Box

Hoi,

Wij hebben de box een week of 2-3 na Isabelle haar 1e verjaardag opgeruimd. 's Ochtends speelde ze nog weleens een kwartiertje in de box. Dat vonden wij te weinig om de box voor te laten staan. Ik vond het heerlijk: lekker opgeruimd. We hebben nu een mooie speelgoedkist staan voor haar. Ik heb de box niet gemist.

X Linda
mv Isabele 26-5-07

Hoi hoi,

Sven zit soms ook nog wel eens in de box.
Nu hij kan tijgeren vindt hij het niet meer zo leuk maar ja, soms moet mama even de kamer uit en dan is het wel makkelijk dat ik hem even in de box kan zetten.
Toen hij kleiner was, kon hij echt wel een half uur tot 3 kwartier in de box spelen maar dat gaat nu niet meer. Na 10 minuten gaan de sirenes weer aan dat hij het er niet mee eens is. Maar ja, hij moet ook leren dat het niet altijd kan zoals hij wil.....
En aangezien ze zeggen dat de box ook een goede leerplek is voor het optrekken en gaan staan (wat Sven nog niet kan), laat ik hem nog even staan.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Hey hey,

Bij ons staat de box ook nog, Jayden is bijna 15 maanden. Als hij op de grond mag spelen dat kruipt hij soms naar de box of hij wil zeggen van zet me er eens in, Jayden vermaakt zich nog prima in de box en kan gerust alleen ruim een uur spelen... Ik zou hemnog niet kwijt willen want het is veel te handig als ik moet poetsen of aan het koken ben of dat soort dingen...

Groetjes, Patricia  (Jayden 18-05-2007)

Wij hebben de box ook nog staan om Lotte even te 'stallen' als we even de kamer uit moeten. Ze speelt liever op de grond en wil liever niet in de box, maar het moet soms toch even. Ik kan haar echt niet alleen rond laten scharrelen. Ze haalt alles overhoop.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan