Box

Ik heb nu eindelijk een kinderwagen gekocht maar hij zit nog in de doos. Hebben jullie hem wel al in elkaar gezet? En staat de box al? Die moet mijn man ook nog in elkaar zetten.

Hoiii

Ik heb de wagen vorige week opgehaald bij de Baby Dump. Heb meteen gevraagd of ze hem voor me in elkaar wilden zetten ;) wel zo makkelijk haha ze waren binnen 10 min. klaar.. had ik vast niet zo snel gekkund hahaha ben al 10 min aan het klooien om hem in elkaar te klappen hahaha

De box staat nog wel in de doos in de schuur.. wachten we nog eventjes mee.
We wonen heel erg klein, dus ben nu nog aan het genieten van de woonkamer zonder box haha ;) Wordt straks wel heel vol hier binnen, dus wil ik zo lang mogelijk uitstellen !!

Liefs !

Hier staat de kinderwagen al in elkaar. Ook de box. nadat de kerstboom eruit was hebben we de box neergezet. maar dat komt grotendeels doordat de verbouwing van onze badkamer zolang duurde en er nog niet met de babykamer aan de gang gegaan kon.. Er moest toen gewoon iets van de baby neergezet worden voor mijn gemoedsrust :)

Kinderwagen staat al een tijdje klaar voor gebruik op de kinderkamer. Boxplek is gereserveerd in de woonkamer, maar vind het nog wat vroeg om hem al neer te zetten.
We gaan gebruik maken van een cosleeper, die hebben we wel van het weekend aan bed vastgemaakt om de poezen te laten wennen vooral niet erin te liggen. We hebben er een pop ingelegd en ze gaan er netjes naast liggen, of zijn bang voor de pop, dus laat staan als het nog huilt ook haha.

hier staat alles al of is in gebruik, tja de 2e he
we wouden net de box eruit doen toen ik zwanger bleek, dus nog maar laten staan.de kerstboom stond er heel mooi in, lekker veilig voor onze dreumes

en veel dingen moesten nog naar zolder maar ja dat kon ook gelijks blijven staan.

alleen wassen en flesjes uitkoken

onze kinderwagen is nog in gebruik, maar wij hebben ook een super combi wagen.
nu is het een 1zitter en met 2 klikjes haal je dat er af en zetten we de duozitter erop of de reiswieg. Beetje vol in de gang dat wel maar we hebben altijd de goede wagen bij de hand.

bij ons is echt het grootste probleem dat mijn lichaam zo klote is op moment.

@ Aviya denk je eraan dat je bed op klossen moet???? zet je dan de cosleeper ook op klossen?
je moet nog wel met je grote zwangere buik het bed in en uit kunnen, en met klossen is een opstapje wel handig. Misschien toch het bedje nog even los laten?
Bij ons mogen de katten niet bij de kleine in de slaapkamer. We hebben wel ballonnen in de box gehad om ze te leren er niet in te liggen maar dat hielp niet veel hihihi, maffe katten. We hebben ze toen maar gewoon laten gaan. Op het moment dat de kleine er in komt gaan ze netjes weg. We hebben afneembare boxkleden dus hygienisch. En als ze op de bank lag kwamen de katten ernaast liggen, 1tje ontpopte zich echt als waakhondje. ik zat er altijd naast dus dat ging goed. Op alle babyfoto's zit ze met onze Dove.
Katten hebben gauw door wat de hierarchie is en wat kan en wat niet. Soms heb je een domme eigenwijze kat maar ja die leert ook snel genoeg met de plantenspuit. Nu speelt Mara met kattenspeelgoed en de katten met haar speelgoed, of samen hihihi

Hoi, ik heb nog niets..... BOEHOE.....
Als het goed is kan ik deze week de kinderwagen en maxi-cosi ophalen bij Baby-Dump, maar ze hebben al vaak uitgesteld....
En de box en meubeltjes komen 30 januari, dus eerste weekend feb. moet alles staan.
Ik begin nu ook onrustig te worden, dat er nog niets is.... vooral ook omdat het mannetje al zo laag ligt in mijn buik... Spannend....
En dan moet onze kat ook nog gaan wennen aan alle spullen.... hihihi, straks gaat ie in de kinderwagen liggen, ik zie hem er zo voor aan...

Kinderwagen staat al een tijdje klaar in de kelder.
Babykamer was eind november al helemaal af alleen no een keer stofzuigen en ramen zemen.

De box hebben wij 2e kerstdag neergezet zodat onze 2 katten en onze pup er aan konden wennen.
ben blij dat ik het vroeg heb gedaan dan staat alles klaar maar ook omdat de katten de box nu niet vreemd vinden en ookal zijn het nog kittens ze blijven er nu sinds 2 weken echt uit

Terug
Bovenaan