Box

Ik heb de box nog niet staan, die is nog niet eens in huis haha. Wij krijgen die van vrienden van ons en die hebben m nog in gebruik maar binnen een paar weken heb ik m wel. De kinderwagen staat boven, hoef m alleen maar uit te klappen. De rest staat allemaal al wel hoef alleen t bedje nog maar op te maken maar daar wacht ik nog even mee ivm stof vangen.

Ons bed gaat trouwens niet op klossen, het enige risico wat ik dan zou lopen is dat ze mijn bed niet zouden verschonen, nou dat kan mijn man ook wel dus das niet zo erg.

xx

Bij ons staat de box ook al. We hebben hem neergezet toen de kerstboom de deur uitging. Kunnen de katten en hond er ook aan wennen. En worden er geen onnodige spullen neergezet.
De babykamer is ook af, alleen nog schoonmaken en spulletjes wassen.
Enigste wat er nog wel gedaan moet worden zijn de geboortekaartjes bestellen, maar het kaartje is uitgezocht en de tekst staat op papier. Dus komt helemaal goed!

Wordt spannend allemaal, maar krijg er elke dag meer zin in!!!!

Liefs

jee wat zijn jullie snel met de box neerzetten. Wij zaten te denken aan 35 weken. Wij hebben ook een kat en dachten zetten de box even wat eerder neer. Maar zoals ik nu lees zijn wij onwijs laat.
Wij leggen alluminiumfolie in de box, dan weet de kat snel dat hij hier niet in mag. Want het ligt niet lekker.

x yvonne

Leuk al die verhalen over de babyspullen!! @Yvonne bij ons staat de box ook nog niet hoor!! Ik heb hem wel in huis maar mijn man gaat hem rond 34/35 weken in elkaar zetten, dat is echt nog wel op tijd hoor, als je voor 37 weken bevalt mag je baby toch niet mee naar huis. Maar ik vind het gewoon een lekker idee dat alles klaar staat en ook leuk om te doen daarom misschien wat vroeg sommige dingem hihi

Kamertje is sinds vandaag af, laatste verfje zit erop. Donderdag schoonmaken en alles op z'n plek zetten. Dan kan de kamer weer als opslag gebruikt gaan worden voor de kinderwagen, maxi cosi, wieg, wipstoel en alle andere "rommel"

Zaterdag gaan we shoppen voor alle bijkomende dingen zoals lakentjes, hydrofiel dingen en wat er nog meer nodig is.

De box komt denk pas na week 35 en wanneer die in elkaar wordt gezet is nog de vraag, hier geen huisdieren die moeten wennen.

Ik ga pas in m'n verlof alles wassen, dus de kasten inruimen heeft nog geen nut.

Begin er wel steeds meer zin in te krijgen lekker alles opruimen en op maat leggen.

hoe laat je begint is je eigen keus, te laat bestaat bijna niet, behalve als je pas na week 40 wat doet he

vriendin van mij is bevallen met 36 weken, totaal onverwachts en tja toen moest oma nog matrasje en kleertjes halen. ze zou net met verlof gaan en gaan shoppen.
Dus zelfs als je laat bent komt het wel goed, gewoon mensen om je heen ff inschakelen.

Ik heb nesteldrang en bij ons stond de box en wagen er nog omdat we een dreumes hebben en alles nog gebruikten.
vandaar dat wij zo vroeg zijn.
Mara is met haar verjaardag verhuisd van babykamer naar kinderkamer dus toen was de babykamer eigenlijk al klaar op moment dat deze verwekt werdt hihihi, puur toeval. de babykamer is nl 2.00x1.87mtr groot en de kinderkamer 3,5x4 dus veeeeeel meer speelruimte, vandaar de verhuizing.

groetjes sabine

Terug
Bovenaan