Boxkleed

Hoi!

wij hebben vandaag de box opgezet; het eerste zichtbare element van de komst van de babies in de huiskamer :) Maar ik heb een vraag over het boxkleed.
Vind het kleed voor de eerste periode (waarin ze alleen maar stilliggen) nogal dun. Wel goede dikte voor moment waarop ze gaan draaien. En weer erg dun voor het moment waarop ze gaan staan en dus regelmatig omvallen. Wie heeft hiervoor een tip? Nog een boxkleed aanschaffen of iets anders? Of maak ik me druk om niks?

Ja dat was ik me hier ook al aan het afvragen ,
Heb er ene van pooh inligge maar leek me ook erg dun , heb k er nog een paar maar zijn even dun denk da k er ook maar 2 inleg..

Je hebt van die speciale onderleggers zeg maar. Ik had die onder mijn boxkleed. Er zit een soort schuim in en is heel erg dun. Ik heb m toen bij de wehkamp besteld, Nu moet ik ook weer een nieuwe hebben omdat het knal groen was en die past niet in de huiskamer! :D Volgens mij kun je ze ook gewoon bij babyzaken kopen!

Liefs

Ja ik heb t net even gelijk nagekeken, bij babydump heb je ze ook. www.babydump.nl en daar kan je ze online bestellen. Binnen 2 dagen in huis. Onder de categorie Boxen en dan boxkleden, dan staat er een boxmatras bij!
Ook bij prenatal staan ze op de site boxmatras, het scheelt een tientje, ik weet niet of er dikte verschil in zit!

Ik had er al die tijd onder het boxkleed van stof (die je de eerste maanden gebruikt) het boxkleed van zeil (die je gebruikt als ze wat groter worden en met koek e.d. gaan knoeien) liggen. Dan hoef je er geen extra aan te schaffen en liggen ze toch lekker zacht.

Gewoon 2 op elkaar leggen als je het te dun vindt en klaar ben je.

Wij hebben een 8 hoekige box en kon dus geen standaard kleed kopen en heb ze zelf gemaakt. Daar heb ik dus direct een extra laag vulling ingezet :)

En boxkleden van zeil heb ik nog nooit gebruikt... gaan hier gewoon in de wasmachine en koekjes eten ze in de stoel.

Terug
Bovenaan