Boxkleed

Je hebt een soort matras voor in een box...
http://www.babyxpress.nl/matras-kinderwagen-wieg-box/matras-xl-voor-box-95x95
Misschien kun je er zo iets onder het gewonge boxkleed leggen, b.v als je baby veel in slaap valt in de box.

Ik had ook twee kleden liggen. Toen hij ging staan heb ik het kleed eruit gehaald, hij ging het zelf op een hoopje leggen en het wordt dan alleen maar geglij... Het idee van het boxkleed van zeil vind ik een hele goeie, ook voor als ze dan gaan staan.

groetjes

Bedankt voor de reacties!
Ik heb geen standaard box, maar een iets grotere ivm komst tweeling. Dus heb het boxkleed op maat laten maken. Degene die het gemaakt heeft gaf aan dat het niet dikker moet zijn, omdat de baby dan niet kan omrollen. Maar daar is de eerste weken toch nog geen sprake van. En vind het dan wel een erg dun kleedje.
Ik ga het eerst wel proberen met (fleece)dekens eronder te leggen, want aanschaf van nog een op maat gemaakt boxkleed vind ik wel erg prijzig.
Bedankt voor jullie tips!

weet niet hoe handig je zelf bent met een naaimachine of misschien een aanstaande oma?
Want het is waarschijnlijk gewoon een recht toe recht aan gebeuren? Als je dan gewoon fyberfill koopt en 2 simpele stofjes... als extra voor eronder en eventueel voor gespuug...

Waarschijnlijk is de box niet zo groot dat het niet uit 1x de breedte van de stof is en zou het zelfs met 1 lap stof kunnen en die aan 3 kanten dichtnaaien, even doorstikken en klaar ben je.
Dat hoeft geen fortuin te kosten (weet niet wat het andere op maat gemaakte kleed heeft gekost natuurlijk).

Terug
Bovenaan