Boxmatras in Box?

<p>Dames met babys, </p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Ben nu 29 weken dus het wordt tijd dat ik zon beetje van alles ga inslaan. Ik heb al een box en een boxkleed (mag ik gebruiken van een vriendin) en nu vroeg ik haar of ze ook nog een boxmatras had. Ze keek me vragend aan..... </p><p>Ik weet niet beter, lijkt mij ook lekkerder liggen maar goed, dan dat je onder het boxkleed een matras doet. </p><p>Hoe doen jullie dit of hebben jullie dit gedaan? Nu krijgt de prinses ook een heerlijk babynestje maar goed. Ik ben van het gemak en als die druif ook gewoon beneden kan slapen tussendoor wil ik wel dat ze lekker ligt natuurlijk. </p><p>Thanks alvast! </p>

Wij hebben er ook een. Hoeft niet, maar mijn vriend vond dat een fijner idee. 
Met matras kunnen/mogen ze er langer in slapen volgens de babywinkel. Persoonlijk weet ik niet beter als dat ze er voorheen niet echt waren.. Hij slaapt hier wel net zo goed als in bed, maar weet niet of dat perse door het matras komt haha

Hier ook een boxmatras erin! Vond het gewoon een fijner idee als de kleine man wat "zachter" ligt en straks als hij kan zitten of zich optrekt en ja dan val je ook wel eens achterover op de billen, dat het dan ook niet zo hard ? 

Ik heb er geen een. Wel een babynestje die ik in de box leg bovenop het boxkleed en mn dochter slaapt er heerlijk uren in.
Een matras ligt vast heerlijk zacht, maar zonder matras slapen ze ook lekker hoor. 
Dat ze met matras er langer in mogen slapen lijkt me onzin, ik ga mn dochter er bijv. na een uur slapen echt niet uit halen terwijl ze nog diep slaapt omdat ze er niet langer in zou mogen liggen. 

Ik heb er geen een. Wel een babynestje die ik in de box leg bovenop het boxkleed en mn dochter slaapt er heerlijk uren in.
Een matras ligt vast heerlijk zacht, maar zonder matras slapen ze ook lekker hoor. 
Dat ze met matras er langer in mogen slapen lijkt me onzin, ik ga mn dochter er bijv. na een uur slapen echt niet uit halen terwijl ze nog diep slaapt omdat ze er niet langer in zou mogen liggen. 

Nooit van gehoord eerlijk gezegd. Wij hebben alleen een kleed.. niet gemist ook bij de eerste, dus ik denk ook niet dat ik er bij de tweede een matras onder leg ??‍♀️

Terug
Bovenaan