Boxmatras in Box?

Wij hebben een boxmatras en een boxkleed, en nu ligt de kleine man nog vaak in zijn babynestje in de box te slapen. Als hij wakker is dan ligt hij zonder zijn nestje in de box?

Wij hebben geen matras, vond het zelf geen meerwaarde eigenlijK. (Eerlijk gezegd ook nooit in mij opgekomen dat er zoiets zou bestaan)  Gewoon een dik boxkleed erin onze zoon ligt er heerlijk in.

Ik had er wel eentje, omdat het me lekkerder leek liggen. Verder nooit bij nagedacht dat ze dan ook langer zouden mogen slapen in de box, maar dat deed onze zoon toch niet. Als ze gaan leren rollen, is het voor die kleintjes weer makkelijker zonder matrasje trouwens. 

Ik heb ook een matras, boxkleed en babynestje.  
Mijn ouders hadden nog nooit van een boxmatras gehoord ??‍♀️ 
Mij lijkt het net wat comfortabeler.. nu na 3 maanden is het babynestje er inmiddels uit en als ze gekke capriolen gaat uithalen ligt ze tenminste zacht ?

Hier ook niet aangeschaft, gewoon een dik boxkleed..
Tijd terug nog in twijfel gestaan om alsnog een matras te kopen, omdat ze aan het oefenen is met lossen handen staan, en springen etc en ja dan wordt er nog wel eens hard  geboemd ? . (8mnd)
Maar uiteindelijk besloten om het niet te doen want juist omdat een matras zachter is is het ook moeilijker om haar evenwicht te houden. 
Het is geen moetje om in huis te hebben, wat je zelf denkt moet je doen ;)

Hier een boxmatras van 6 cm en nog eens een boxkleed van baby's only lekker dik. Want kleintje slaapt overdag in de box dus mag lekker dik als een bedje zijn. 

Terug
Bovenaan