boze vriend

vandaag veel problemen gehad met mijn schoonzus.
ze denkt alles te kunnen weten over mijn zwangerschap. dat ik gewoon naar school kan hele dagen half 9 tot 5. en dat ik in mijn verlof MOET thuis blijven. als zij het voor het zeggen had mogen mijn vriend en ik volgende week niet eens naar de 9maanden beurs. ze zou eens moeten weten wat ik der aan kan doen.

uit frustratie heb ik de fiets gepakt en ben in me eentje in het donker de stad in gegaan.
moest toch iets om even af te koelen?
weer thuis heb ik mijn vriend sms gestuurd want die is aan het werk. hij natuurlijk boos omdat ik in me eentje weg ging. en al helemaal omdat het donker was. maar wat moet ik dan? hier thuis blijven en alle woede in me verstoppen?

sorry dames maar moest het even kwijt

zow lekkere schoonzus heb je...
Gooi je frustratie eruit meid! daar zijn we voor!

Woont je schoonzus bij jullie?? of jullie daar??

je moet doen waar JIJ je goed bij voelt. en als jullie naar de 9maanden beurs willen en jij kunt dat aan gewoon doen meid!

vaak is het zo dat anderen altijd beter weten dan jezelf wat goed voor je is.. tenminste dat denken ze....

Rustig aan meid, en als je meer gal moet spugen! gooi het in de groep!

ik ben bij mijn schoonfamilie ingetrokken.
ik kon het niet maken om mijn vriend te zeggen van ja je ziet je kind alleen in het weekend.. maar heel mijn zwangerschap bemoeit ze zich er al mee. omdat ik minder energie heb denkt zij ook niets meer te hoeven uitvoeren in huis. en word mijn schoonmoeder weer boos op mij omdat ik niets doe. terwijl ze der eigen dochter niet eens in toon kan houden.

ben je mooi klaar mee...
en nee dat kon je iid niet maken.. en het is opzich een goeie oplossing om daar te gaan wonen... maar ze moet zich niet zo met jou bemoeien... en meis is toch logisch dat je niet zoveel meer kan. je mag jezelf hoogzwanger noemen hoor!

laat haar moeder eerrst haar maar eens onder de duim krijgen...

Hoop voor je dat het straks weer wat rustiger is daar....
Slaap lekker alvast.

Liefs

Hey,
Wat een rot situatie, is zeker ook nog een die nog geen kind heeft maar wel alles denkt te weten!!
Hebben jullie alleen een kamer daar? of een eigen stuk?
Misschien goed idee om samen met je vriend het gesprek eens aan te gaan, want dit werkt natuurlijk ook niet!
Succes ermee hoor!
Liefs

Begrijpelijk dat het niet de ideale situatie is, maar je kent je eigen lichaam het beste en zou daar naar luisteren.
Balen dat je schoonzus zo vervelend doet zeg!

Kan je zelf wel goed met je schoonmoeder overweg?
Anders zou je met je schoonmoeder persoonlijk dingetjes kunnen afspreken die jij bijv doet, lichte huishoudelijke klusjes, zoals tafel dekken e.d. zodat jij je taak op je neemt en je schoonzus dus niet kan zeggen dat jij niets doet en zij dus ook niets doet.

Meid lastig allemaal, succes ermee en geniet lekker van je kleine wondertje!

(is het misschien stukje jaloezie dat jullie kleintje krijgen en zij nog niet?)

Liefs Marina

Jammer genoeg weten andere altijd beter is soms erg vervelend ik ken het..

Me man is juist het tegen over gestelde die denkt dat zodra ik zelf dingen pak dat het al te veel is trouwens me moeder ook hoor..

Ga eens om tafel zitten en probeer te praten.. Stress in nu echt slecht voor jou en de kleine..
En je kan gerust naar de 9maanden beurs gaan want als het goed is kun je daar rolstoelen lenen..

nou mijn schoonzus is 18 en was ervan overtuigd dat ik abortus moest laten doen. en omdat er nu ook zoveel in haar leven en die van der moeder gaat veranderen moet ik me daar maar voor op offeren. een gesprek aan gaan gaat niet want hun kunnen niet praten zonder te schreeuwen.

Terug
Bovenaan