boze vriend

oh..... is het zo eentje... grr... kan me kapot ergeren aan zulke mensen...

meid denk aan jezelf... voel je je goed, dan is dat zo.. heb je wat meer rust nodig kun je het nemen...

miss is het van haar kant gewoon pure jaloezie...

Rustig aan nog ff de komende weken! en als je naar de 9 maandenbeurs wil en het lukt gewoon doen!!

wie is zij om voor jou te beslissen wat je moet doen. je voelt zelf wel aan of je naar de 9-mnd beurs kan. enhoezo verandert haar leven, gaat zij op het kindje passen en alles betalen.
zou haar gewoon negeren en doen wat je kunt.
entja je vriend reageerde waarschijnlijk uit bezorgdheid maar je krijgt er in principe niks van als je fiets ook al is het donker, sterkte ermee

Sta je wel ingeschreven voor een eigen huisje? En hoe is het contact met je eigen familie?
Je hebt eerder geschreven dat je bij hen bent ingetrokken omdat je vriend jullie kindje anders alleen in het weekend zal zien. Dat is natuurlijk niet leuk of idiaal. Maar de huidige situatie is ook niet goed voor jou, jullie kindje en waarschijnlijk, op den duur, ook niet goed voor jullie relatie.
Heb je wel eens met een maatschappelijk werker gesproken? Misschien kan die voor jullie bemiddelen of met jullie naar andere woonvormen kijken?

Heel veel sterkte! Probeer je vriend aan zijn verstand te brengen dat je nu juist zijn steun nodig hebt en niet zijn boosheid.

Groetjes Judith

nee ik weet dat dit niet ideaal is. maar met mijn ouders heb ik nu beter contact dan toen ik bij hun woonde. dat bezorgde me ook veel stress... een eigen huisje kunnen we niet betalen. bijna alles hier in de buurt word koop en tsja dat zit er niet in! mijn vriend staat al wel zo'n 4 jaar ingeschreven.

maar hebben jullie wel een eigen stuk of wonen jullie letterlijk bij ze in?? ik meende dat je had over een flatje toen je zei dat je bij je vriend ingetrokken was!?
Werkt je vriend wel of zit hij ook nog op school??
Misschien kunnen jullie idd eens informeren, want vaak kom je volgens mij voor allerlei subsidies en kortingen in aanmerking als je zo jong en schoolgaand bent, ook extra vergoeding voor kinderopvang ed!
Nou ja iig heel veel succes, vind het niet gemakkelijk voor je!
Liefs MJ

het enige dat we hebben is de zolder en de babykamer. rest is gedeeld...
mijn vriend werkt en zit op donderdag avond op school... ja mn schoonmoeder wil oppassen. maar ik weet niet of ik dat moet vertrouwen terwijl ze al naar mijn vriend schreeuwd dat ze hem slaat als ze ruzie hebben...

Ik vind het echt heel rot voor je dat het zo loopt!
Zo'n relatie met je schoonzus is niet echt ideaal. En ze moet zich zeker niet overal mee bemoeien.

Misschien kun je haar ook wel een beetje begrijpen en is ze bang dat je haar plekje inpikt. Is voor haar natuurlijk ook niet niks dat ze ineens tante wordt en dat de baby bij haar in huis woont.
En je schoonmoeder is natuurlijk ook gewoon een schat dat je bij hun kan komen wonen en dat ze ook nog op wil passen!

Begrijp me niet verkeerd hoor, neem het niet voor ze op ofzo! Maar misschien helpt het je als je het eens van hun kant kunt bekijken. HEt belangrijkste is tenslotte dat jullie straks het een beetje met zn allen kunnen vinden en lekker met zn allen van jullie wondertje kunt genieten...ze horen er toch een beetje bij als je bij ze in huis woont!

Sterkte meis!

Terug
Bovenaan