Bram zegt een woord wat we liever niet willen hebben

hoi meiden

nou we zij er mooi klaar mee
Bram heeft een nieuw woord , en dat woord horen we liever niet
hij heeft bij mijn schoonouders geweest gisteren en mijn zwager bwoont daar weer bij in huis door allerlei toestanden en die is soms nogal onbesuist met woorden
en nu heeft Bram natuurlijk het woorde kut gehoort en meneer roept dus nu de hele dag door kut....... baal dr zo van maar negeer het gewoon want mij werd verteld dat dat het beste is want zodra hij aandacht krijgt als hij dat woord zegt kan het nog erger worden
pfffff en hij zegt het dus ook gewoon meedere malen achter elkaar
echt balen hoor maar hoop dat hij er zo weer mee stopt en mijn zwager zal ik nog even heel erg bedanken hiervoor

liefs ilona

Tja, vroeg of laat horen ze dat soort woorden en papagaaien dat na. Alleen ik snap wel dat je dat nog wat had willen uitstellen. Bij mij floept er ook nog wel eens Shit uit, probeer er echt op te letten. Maar dat soort woorden als je zwager zegt, dat niet.

Hoi,

Ik kan me voorstellen dat je hier vreselijk van baalt. Dat zou ik ook doen. Ik heb ook weleens gehoord dat negeren het beste is. En als hij het woordje niet meer hoort, houdt hij er wel mee op denk ik.

Groetjes

Hoi Ilona,

Nou daar ben je mooi klaar mee zeg. En bedankt. Wij proberen ook erg uit te kijken met de woorden die we zeggen, maar wat andere mensen je kind leren heb je natuurlijk weinig vat op helaas. Ik persoonlijk zou het niet negeren maar het woord ombuigen. Dus elke keer als hij het zegt zou ik zeggen ja kus. En hem dan een dikke kus geven. Op die manier denkt hij dat hij het gewoon verkeerd uitspreekt en sta je ook niet zo voor gek als hij het in een volle supermarkt zegt haha.

sterkte met je kleine stoute woorden zegger

Linda

Hoi hoi,

Ohjee, ja, dat gaan we nu ook weer krijgen. Ook wij proberen op ons taalgebruik te letten, en het gaat nog weleens fout, ken ik je zeggen. Maar als papa of mama iets verkeerds zegt of doet, gaat diegene ook de hoek in haha! ;-)

Maar goed.. Je zit er maar mooi mee nu hé? Ik denk ook dat je er goed aan doet om het te negeren. Dat schijnt de beste methode te zijn.

Succes meid!

Liefs Deb.

OEPS!! Van alle woorden van de wereld gaat ie deze overnemen! Bedankt zwager idd....

Tjemig ja wat moet je doen, volgens mij helemaal negeren gaat niet, zometeen sta je in de stad en roept ie 3x achter elkaar Kut ook jammer haha

Misschien is het idee van Linda nog geen slechte, het woord anders zeggen en dat Bram dan denkt dat ie het verkeerd zegt??

Succes..ik hoop dat ie er snel vanaf is!

Liefs Saskia

Nou dan is Bram niet de enige! Jesse doet het dus ook, ik let al heel erg op m'n woorden, alleen Kut floept er dus zo uit!!

En nu hoor ik soms kutkut of kutterdekut....ben ik lekker mee!

Nou hebben we hem al gezegd dat hij dat niet mag zeggen!! Dus nu komt het eruit als Niet kut zeggen he?!?

En ik heb hem maar gezegd dat hij dan Potverdorie mag zeggen....liever dat dan Kut, want in het begin heb ik alles geprobeerd, boos worden, negeren, het woord verdraaien, niets werkt, dus nu maar potverdorie!!

Ik denk dat we nog wel meer woorden krijgen!!!

Groetjes
Angel

Terug
Bovenaan