Brandend maagzuur, wie heeft de tip?

Ben ik weer met een vraagje en hij zal ook wel veel vaker gesteld zijn, maar kan hem niet terug vinden.

Wie heeft de ultieme tip tegen brandend maagzuur?

Vooral 's avonds is het echt heel erg en dan lig ik nog niet eens op bed. Als ik op bed lig, komt alles er binnen no time uit.

Heb al melk en vanille vla geprobeerd maar dat helpt maar een beetje.

Wat ik ook eet, het maakt niet uit, bij alles krijg ik er last van. Ook recht op zitten, verhoogd slapen het helpt geen snars.

Misschien ijsjes? Ja, daar heb ik zin in haha

Maar wie weet wat echt helpt?

Bedankt maar weer!!

Groeten, Linda

Hoi Linda,

Ik heb er ook regelmatig last van, maakt niet uit wat ik dan gegeten heb, want het komt gewoon opzetten...

Weet je dat je wel gewoon Rennies mag? Ik neem als ik het erg vervelend vind worden een vierde van een tabletje en dan zakt het meteen weer weg. Ik hoeft dus nieteens een heel tabletje te nemen, dus dat scheelt ook weer !! Rennies zijn niet schadelijk dus probeer dat eens. En begin met een klein stukje en je zult vanzelf merken of het genoeg is voor jou.

Sterkte ermee !!
groetjes Marasje

Hallo Linda,
Ik heb ook heel erg last van brandend maagzuur. Vooral na het eten van tomatensoep of saus. Ik neem ook gewoon rennies. Dit heb ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook genomen en het werkt er goed.

Groetjes Lillian

Hoi

Ik heb ook heel veel last van maagzuur meestal voordat ik op bed ga, als ik dan op bed lig dan hoop ik dat het wat zakt maar meestal is dat niet zo. Ik gebruik Rennie vloeibaar dit helpt bij mij heel goed en de VK zei dat dit beter is als de Rennie tabletjes, ik merk zelf ook wel dat Rennie vloeibaar meteen werkt.

Succes.

Groetjes Cindy
27 weken 1 dag

Hoi

Ik gebruik ANTAGEL dit is een vorm van vleoibare renie maar dan veel goedkoper.
Je kunt dit gewoon bij de apotheek kopen zodra je dit in neemt zakt het meteen.

Ideaal en het kan geen kwaad

Groetjes Willeke
34+4

Ben geen Robbie dat is mijn vriend. Maar goed...wat mij heel erg heeft
geholpen is vanillevla....een hapje en het is over....het is echt de
moeite waard om te proberen.

Groet Natasja

Hoi Linda,

Bij mij werkt de vla voorlopig nog (wel vies!), maar een vriendin van me noemde een middel wat de bovenstaande dames niet genoemd hebben, maar ik helaas dus vergeten ben. Mijn tip: bel je verloskundige even om het te vragen. Ik heb met ze afgesproken dat als vla niet meer werkt ik hen zou bellen voor zwaardere middelen.

Sterkte! Em

Terug
Bovenaan