Brandend maagzuur, wie heeft de tip?

Kon gisteren niet reageren want ik kon niet inloggen.

De afgelopen dagen heb ik warme melk geprobeerd en dat werkt nu erg goed.

Ik hou dat even aan en anders stap ik over op rennie, of een van de andere merken.

Ik zal mijn verloskundige er ook nog even naar vragen.

Bedankt voor jullie reacties.

Hoi, mijn advies ga niet moeilijk lopen doen, ik ging pas met 23 weken naar de VK om iets vtegen de misselijkheid te vragen, had ik weeeeeeken eerder moeten doen, bij mij was pas na week 26 de misselijkheid over(hahaha toen kreeg ik brandend maagzuur)

ik kreeg van de VK een recept voor Antagel en at hielp voor beide erg goed bij mij.
Mocht ik nu weer zwanger zijn ga ik veel eerder voor een receptje

hoi hoi

Ik heb ook erg last gehad van brandend maagzuur in mijn zwangerschap
Kwam ook nog bij dat mijn zoontje erg hoog lag.Ik kreeg de tip om aard-
appelzetmeel te kopen en daar 1 a 2 theelepeltjes met wat water te ver-
dunnen.Dat hielp bij mij nog beter dan de antagel.Misschien heb je er iets
aan.Succes met de rest van je zwangerschap.Gr Anita

Hoi Linda,
Ik gebruik ook antagel, werkt super. Gaviscon mag ook maar dat is erg vies. Rennies worden afgeraden daar dat op de langere termijn juist averechts werkt.
Weet iemand of je antagel op recept kan krijgen en het dan vergoed wordt door de verzekering. Ik heb nog even te gaan en steeds zo'n flesje is bij elkaar best prijzig.
Groetjes,
Mar (27 weken)

Hey

Weet niet in hoe erge mate je het hebt, maar bij  mij werkte  de droge crackers en beschuit heel goed. Die at ik ook liggend op in bed of op mijn zij.(1 cracker was bij mij niet genoeg meestal 3 of 4)

Misschien al geprobeerd maar zag het er nog niet tussen staan.

Groetjes Marion

Ps: had zelf ook erge last van maagzuur.

hoi linda,

heb tijdens mn eerste en nu tijdens mn tweede zwangerschap continu last van brandend maagzuur. wat bij mij helpt heet: regla ph en is verkrihgbaar via de vk, je betaalt hier wel een kleine bijdrage voor van 4, 50 maar het helpt erg goed. Het is verder ook niet schadelijk en je kunt het onbeperkt innemen. heb   bij de 1ste op een gegeven moment
bijna een flesje per nacht opgedronken
gr christa

Terug
Bovenaan