brandend maagzuur

Hallo,
bij mijn vorige zwangerschap had ik ook nogal last van het zuur de arts zei dat melk het beste hielp..
Later heb ik een drankje gekregen antagel ,perfect het ging helemaal over.
Groeten Irene
 
Hoi, bij ons in de apotheek (werk er zelf namelijk) adviseren we altijd Gaviscon. REnnie is absoluut niet aan te raden omdat de verschijnselen hier vaak erger van kunnen worden.
Verder helpt melk ook goed
 
allemaal bedankt voor de reactie!
mijn lieve mannetje is voor me naar de drogist geweest, heeft gaviscon voor me gehaald en ik zou het op zich wel willen proberen, alleen... heb ik vandaag nergens last van haha.

groetjes leena
 
hahaha Leena, dat zal je altijd zien! Maar je hebt het nu in iedergeval in huis. Gaviscon smaakt heel appart, is niet vies of zo maar je hebt het idee dat je aan het schuimbekken bent als je er op gaat kauwen! Maar het helpt echt!

Liefs
Lot
 
Ik gebruik zelf Regla PH, dat bevalt mij beter dan Rennies. Iemand vond het vies, maar ik vind dat het naar pepermunt smaakt. Binnen een minuut is de maagzuur gelukkig weg.
 
Ik heb bij mijn eerste zwangerschaps kauwtabletten van Regla PH gebruikt en die gebruik ik sinds een week weer. Ik vind ze eerlijk gezegd, heeeeerlijk. Ik moet mezelf echt inhouden, hahahahaha.
 
Terug
Bovenaan