Brandend maagzuur

Ik heb vanochtend de vk gevraagd en die zei me dat vanillevla of karnemelk alleen even helpt omdat het een soort laagje aanbrengt in je slokdarm. hetzelfde doet Antagel. Het werkt dus wel, dus als je het wilt gebruiken doe dat dan.

Ze raadde me Rennie niet echtaan gewoon omdat dat een "pilletje" is en omdat antagel dus gewoon een extra laagje aan. Rennie is wat sterker... maar goed, niet "verboden".

Tja, ik heb hier gewoon een pakje Rennies in huis. hoef het gelukkig niet heel veel te gebruiken maar het werkt goed. Heb het bij onze jongste ook gebruikt en het mocht gewoon.
Maar eerst probeerde ik ook altijd vla of een beschuitje met kaas. Dat hielp ook wel wat, als dat niet genoeg werkte giing ik over op de Rennies.

ja heeel irritant dat brandend maagzuur!!! heb er vooral de afgelopen dagen veel last van, rennies mag je nemen, maar moet zeggen dat ze bij mij niet helpen grrrr
Verder nog nergens last van dus als het hier bij blijft..................

Hoihoi, Maalox is beter dan Rennie maar beide mag je gewoon innemen.

Ik heb heel fijn spul van de huisarts gekregen (een drankje) genaamd Antagel. Helpt goed! En mag dus ook in je zwangerschap.

Maalox Plus is trouwens ook nog erg lekker! :)

Staat toch gewoon op de verpakking van Rennie dat het geen kwaad kan?
maar goed helpt toch niet bij mij dus zal de huisarts eens bellen voor de ander genoemde drankjes..........................

Nog eens bij de verloskundige gevraagd, volgens haar kon het geen kwaad,
ook de huisarts vond het geen probleem.

Moet zeggen dat ik er al een tijdje geen last van heb.

Terug
Bovenaan