brandend maagzuur

ik krijg het warme eten bijna niet naar binnen omdat het me niet smaakt, dus veel eten doe ik niet.
het begint vaak een ander half tot twee uur na het eten. wanneer onze dochter op bed ligt en ik de kamer heb opgeruimd. het is de ene week ook erger dan de andere. mijn vriend heeft de ene week nachtdienst en de andere week werkt hij overdag. wanneer hij overdag werkt helpt hij s avonds om onze dochter te douchen en naar bed te brengen of hij ruimt de kamer op. wanneer hij nachtdienst heeft doe ik alles omdat hij dan aan het werk is.

Hmmzz... Ik merk wel dat ik er sneller last van heb als ik met mijn hoofd naar beneden hang (bukken bijvoorbeeld) en ik heb 's avonds indd ook meer last van maagzuur dan overdag..

Misschien de moeite waard om eens te proberen alles op te ruimen en dan zoveel mogelijk door je knieen te zakken? Zodat je hoofd recht overeind blijft? Zo doe ik nu ook de was... scheelt wel!

Hier ook iemand met last van maagzuur. Eigenlijk de hele zwangerschap al... helaas! Eerst hielpen de rennies nog, maar inmiddels heb ik ook Antagel gehaald. Superspul! Ik kende het al en wist dus wat ik moest halen. Verder minder eten en niet te gekruid. Sterkte ermee!

ik merk dat wanneer ik veel doe gedaan heb op een dag ik er juist last van heb.
op het forum van februari las ik een over laurierdrop. ik denk dat ik dat is ga proberen. rennie's en dergelijke zijn toch medicijnen, en die wil ik toch het liefst niet gebruiken.
vanille vla moet ik helpen.
toch bedankt voor de tips

Terug
Bovenaan