Brandend maagzuur.

gele vla, en rennies die mag je gewoon. Ja lang leve het maagzuur het is naar, probeer ook niet te vet te eten en jus d' orange te vermijden.

Sterkte ermee.
 
Ik ga beginnen met gele vla dan dankjewel. Moet ik dan een hap nemen als ik het op voel komen... of tussen de middag gewoon een schaaltje ofzo?

Bedankt alvast voor je tips
 
Ik nam het soms voor het slapen gaan, had er veel s nachts last van. Gele vla maakt niet uit wanneer je het eet, ik zou zeggen als je het voelt opkomen. En rennies ook die kan je ook nemen als je het voelt. Sterkte. Ben je al ver?

Groetjes
 
Bij mij helpt gele vla totaal niet.
Het is inderdaad vervelend,maar het hoort er helaas bij. Zodra kindje weer gaat zakken wordt het ook minder.
 
Hey meiden
Weten jullie zeker dat rennies mogen? In de gebruiksaanwijzing staat van wel maar iedereen waarschuwt mij ervoor. Ik twijfel nu dus, zou wel zonde zijn als het niet mocht wat gele vla helpt hier ook niet, sterker nog word allemaal maar erger van.
 
Ik weet het 100% cker, heb ze ook gebruikt. Staat op het doosje dat je ze ook met je zwangerschap mag gebruiken. Ik heb ze ook gewoon genomen. En ik ken ook iemand die ze at bij het leven en zelf is zij arts dus best een betrouwbaar iemand.
Ben inmiddels bevallen dus ik heb ze niet meer nodig. Het zegt trouwens niks over als het kindje zakt want ik had er tot op de laatste dag last van.

 
Hoi,hoi,

Rennies mag idd, MAAR, als je die vaak neemt, krijg je het daar juist van, omdat er in rennies een bestanddeel zit die juist maagzuur opwekt..
Ik gebruikte die dus alleen af en toe.
Wat ik deed; veel melk drinken, dat hielp goed, ook appelsap hielp mij goed. Droge bisquitjes helpen, en de hele dag door kleine beetjes eten, niet zout, niet zoet, en niet vet of zuur. Zoiezo niet teveel eten, en 3 uur voor het slapen niets meer eten, en alleen water of melk drinken. In bed, het hoofdeinde omhoog doen, kussens eronder oid. En op je linkerzij slapen.
Ik kon het onder controle houden door op deze dingen heel goed te letten, vooral op wat je eet. Gele vla helpt goed, maar wel kort, na half uur komt t weer terug.
Succes!
 
Terug
Bovenaan