Brandend maagzuur.

Ik heb vaak rennies gebruikt maar die werken maar tijdelijk, ik heb zelf ook ontzettend last van maagzuur, sindskort neem ik Antagel bij de apotheek voor het slapengaan en sindsdien heb ik er een stuk minder last van. Dit mag je ook gewoon gebruiken tijdens de zwangerschap.

Succes
 
Hallo!

Ik weet niet hoever je bent maar rennies is echt een oplossing. Als je in de laatste trimister zit word dit afgeraden. (zei de apotheker)
Gaviscon kan dan wel!

Owja elke dag gele vla als toetje helpt idd ook!

Ik lig s nachts ook op 2 kussens!

Xxx
 
hmm dank jullie wel dames. Er valt genoeg te proberen dus. Ik zit nu in week 34. Vandaag heel de dag maagzuur zitten weg boeren. Als ik het voel opkomen probeer ik het met een boer te verlichten. Maar dat werkt ook niet echt eigenlijk. Ik ga eerst is beginnen met die gele vla. Neem gewoon heel de dag door af en toe een paar lepels. En die antagel klinkt ook goed. Gelukkig heb ik er snacht geen last van, maar vooral overdag. Ik laat nog weten wat werkt hoor!!!

thankssss Sanne
 
Ik had veel behoefte aan zuivel, melk vla ed
pas op met pittig eten, citrus (sinaasappelsap, mandarijntjes ed)
hoofdeinde een stukje omhoog werkt ook goed als je 's nachts last hebt.
Boeren had ik ook ontzettend veel last van - lekker doen als je niet in gezelschap bent !

Als je een middel gaat gebruiken zoals rennie oid - zou ik eerst even overleggen met je verloskundige of apotheker.
 
Terug
Bovenaan