Brandende vraag

Hallo
Het kan absoluut, maar je moet hiervoor gewoon naar de huisarts gaan. ALles is mogelijk. Zelf ben ik op moment zwanger via zaadcellen dioe verkregen zijn uit de bijbal ban mijn man enheb dus al jaren onderzoek achter de rug. Gewoon naar d ehuisarts dus!
 
Lieve allemaal,

Hartstikke bedankt voor al die verhelderende en opbeurende berichten!
Super alle reacties!
Jullie hebben gelijk moet niet voor doktertje spelen..maar oef...dat geduld en die onzekerheid..haha
blijf het gewoon proberen en moet houden.

Allemaal heel erg bedankt en geniet enorm van jullie zwangerschappen!

als je nog druk aan het klussen bent...veel succes!

Liefs
 
Tot zover ik weet is je slijm op je niet vruchtbare dagen zodusdanig van samenstelling dat zaadcellen er niet in kunnen leven maar rond je eisprong verandert het van samenstelling waardoor het zelfs een voedingsbodem word voor zaadcellen en ze langer kunnen overleven. En ze min of meer naar hun doel gelied worden. Maar goed dat is dus maar een paar dagen per maand.
 
Hoi,weet je wat ook kan helpen er niet zo vreselijk mee bezig zijn.Bijv. niet bij elke wip denken van en nu moet het gaan gebeuren.Probeer te ontspannen.Ik praat uit ervaring.Bij mij heeft het kort geduurd en dacht komt het dit jaar niet dan vlg jaar,jaar daarna what ever,ik zie het wel.Ik weet ook wel dat het met deze methode ook niet bij iedereen zal lukken,maar het is het proberen waard.Liefs
 
Terug
Bovenaan