@do, het is gewoon fijn om in huis te hebben hoe klein de kindjes ook zijn, kan zoveel vb noemen; je doet boodschappen(incl medicijnen) en ruimt de spullen voor de vriezer eerst op, je hebt bezoek en iemand laat de shag op tafel liggen en je kind stopt het in de mond, dan heb je het tenminste in huis en het kost bijna niks, ook nemen wij het mee op vakantie, helpt ook tegen diaree, al zou ik de kinderen dan eerst ors geven!
Maar goed maakt ook niet uit verder!
@trudi, grappig om te lezen van die trap, heb nl met mijn man afgesproken om die 1 te kopen idd voor uit het dakraam, toch beter als alleen maar dakpannen.
Ik heb niet zo zeer echt met ze gepraat als wel op bepaalde momenten dingen tegen ze gezegd, dus met het douche als ze iets vragen over hun geslachtsorganen, dan zeg ik er altijd bij dat alleen hun eraan mogen komen enz en ik merk dat dat goed blijft hangen, ook herhaal ik dingen vaak, de oudste blijft soms alleen thuis; voor niemand open doen, als er brand is achter de tuin in en naar de buren rennen, dat soort dingen, de 2 oudste weten dat als er iets met mij is (bewusteloos ofzo) dat ze 112 moeten bellen en kunnen ook hun adres dan doorgeven, ik doe het heel spelenderwijs, ben er verder ook niet zo mee bezig, de jongste is nu nog klein maar met een jaartje snapt hij ook meer en kan het in mijn ogen geen kwaad ze dat soort dingen te vertellen, er blijft altijd genoeg hangen en ik kan alleen maar hopen dat het nooit gebeurd maar als dan hoop ik dat ze weten wat ze moeten doen!
Gr MJ