brie

hallo,

mn man heeft vandaag een stukje brie bij de kaasboer gehaald maar weet dus niet of hier rauwe melk in zit...

wie heeft er ervaring met brie van de kaasboer?

PS heb er net wel heerlijk van gesmuld, eigenlijk...

groetjes arianne

De brie uit de supermarkt wordt idd niet van rauwe melk gemaakt en daar kan je heerlijk van smullen...

Die van de kaasboer zou ik nog even een paar maanden laten staan!!!

Liefs Randy

Tja nu is er niks meer aan te doen, wel zou ik maandag dan gaan vragen aan de kaasboer of de brie die je hebt gehad van rauwe melk is gemaakt. Nu is er dus niks meer aan te doen. Er kunnen dus schadelijke bacterieen inzitten, maar dat hoeft niet. Zou ff aan je vkvertellen, die kan ook niks doen maar is dan wel op hoogte.. en nu wel luisteren na ons he?

ik zou het idd. even navragen bij de kaasboer en dan evt. zeggen aan je vk als het om rauwmelkse kaas gaat. Misschien kan je aan de kaasboer vragen welke stukken brie je wel mag hebben

hallo, ik zou je niet zo druk maken. je hebt het nou eenmaal op en wat heeft het zin als je weet dat het nu gemaakt is van rauwe melk? Gewoon in de toekomst even checken of je het mag eten!! In rauwe melk kan de listerinebacterie in zitten, maar dat is niet per definitie zo!!
groetjes.....

Terug
Bovenaan