brief aan schoonouders

Hé Miranda,

Knap dat je de brief verzonden hebt en dat je daar ingezet hebt wat je op je hart hebt (zij het een beetje verzacht). Ik vind het echt klote voor je! Ik hoop dat er een oplossing komt voor dit probleem en het liefst nog voor Patrick zijn verjaardag.

Het 'feestje' zal nog wel niet over zijn, dus hou je taai!
En praat lekker van je af hier (een belletje kan ook altijd hè!)

Liefs Linda

Heel goed van je! Ik hoop dat je schoonouders er op een goede manier op reageren en jullie als "normale" familie de feestdagen in kunnen gaan. Hopelijk kunnen ze zich nu beter in jou inleven en de situatie beter begrijpen.

Knap hoor!
Groetjes Babybelle

Hoi Miranda,

Hebben je schoonouders al gereageerd op je brief?

Groetjes,
Maike

Hoi hoi,

Thanx voor al jullie steunende reacties! Ik moet zeggen dat ik in mijn omgeving ook alleen maar steunende reacties krijg, iedereen vindt dit te gek voor woorden!

Ik heb nog niks gehoord van mijn schoonouders. Zaterdag is patrick zijn feestje, ik ga er maar vanuit dat ze niet komen en dat maakt mama erg verdrietig, maar ik weet dat ik mijn best heb gedaan en dat het niet aan mij ligt maar aan zijn opa en oma.
Ik ben benieuwd of het hem zaterdag opvalt dat opa en oma er niet zijn...... Aan de ene kant denk ik van niet omdat hij het dan te druk heeft met de rest van de visite en cadeaus, maar aan de andere kant is hij natuurlijk wel een beetje op een leeftijd dat hij weet wie erbij horen!

Ik wacht nog steeds af.....

x miranda

Hoi Miranda,

Wat vervelend dat je nog niets gehoord hebt, ik kan me voorstellen dat daardoor de spanning oploopt. Ik hoop dat alles snel opgelost is want zo voor de feestdagen is het een vervelende situatie. Maar jouw fout is het inderdaad niet. Ik vind zelf dat opa's en oma's ook een hoop te verliezen hebben. Ik ga er vanuit dat zij ook graag contact willen met hun kleinkinderen maar zoals ze zich nu opstellen daat dat niet. Heel veel sterkte met de situatie en ik leef met je mee

groetjes Linda

Hoi hoi.

Goed dat je die brief heb gestuurd per e-mail, dan kunnen ze ook niet zeggen dat ze hem niet hebben gehad! Nu maar afwachten hoe ze reageren. Als ik jullie was zou ik gewoon lekker gaan genieten zaterdag! En je schoonouders missen nu een heleboel van hun klein kinderen, maar dat is hun fout.

Sucses!

Groetjes Karin.

Terug
Bovenaan