Bril

Een kind van 5 weken oud mag nog scheel kijken, heb ik gelezen tenminste. Tot een half jaar zover ik weet. Maar ze kunnen er maar zo snel mogelijk bij zijn. Al vind ik 5 weken wel erg vroeg. Ik ben erg benieuwd wat een oogarts daar van zegt.
En Vanesca ik heb wel foto's, maar die kan ik hier niet plaatsen. En ik zit niet op de hyves.
Renske heeft + 7 en +8, maar haar bril is minder. Renske heeft een bril met verschillende kleuren met kleine witte stipjes erop.

Hoi,

Do, mijn moeder zei dat een rode bril haar goed zal staan. En ik zou jou tip zeker onthouden bij het uitzoeken van een bril en ik zei al tegen mijn moeder ik hoop dat ze niet van de rare ogen krijgt als ze haar bril op hebt dus van die jampot brillen, hahahah

Reisa, geeft niet hoor!

Ik heb trouwens nog niet gebeld, mijn man zei van laat maar zo en afwachten, hij vindt het helemaal niet leuk, maar ja niks aan te doen. Nu weet ik niet wat te doen bellen of gewoon afwachten.

Groetjes,
Vanesca

Als je dochter slecht ziet, dan gaat ze in haar ontwikkeling dingen missen. Bijv. bij het kijken naar plaatjes in boeken, haar motorische ontwikkeling kan achter komen te lopen, omdat haar oog-hand coordinatie niet goed is. Renske kan bijv. zonder haar bril geen diepte schatten, dat was ook het enige dat opviel bij haar.
Hoe sneller je weet of ze slecht ziet, hoe sneller je er iets aan kan doen.
En nee leuk is het niet, maar het went.

Terug
Bovenaan