Broeken en luier vraag

Wij hebben het probleem bij onze oudste gehad, die inmiddels 4 jaar is en nog steeds broeken aan moet met knoopgatelastiek anders zakken ze nog af..

Bij de h&m hadden en hebben ze die broeken voor volgens mij niet al te duur. Of evt. een handig iemand die broeken kan namaken. Leuk stofje, elastieksluiting.. ben zelf niet handig hoor maar heb wel een hele handige moeder en schoonmoeder.

Feline draagt pamperluiers en heb er net even op gelet. ze draagt maatje 3 maar ook deze zitten vrij hoog hoor, en de sluiting gaat bijna helemaal over elkaar heen, bij maatje 2 kwam de poep aan alle kanten er tussendoor vandaar dat wij zijn overgestapt naar maatje 3.

succes,

Groetjes,

Suus

hoi Reneke,

ik heb voor Finn (ook een gespierde spijker als zijn vader!)
van die joggingbroekjes van H&M deze hebben een brede "omklap" taillerand
deze zitten ideaal!en gaan een maatje langer mee doordat ik hem weer ontklap
6 euro geloof ik
die van de hema bobbelen in de zij,vind mijn kleintje vreselijk zitten
lang leve de joggingbroekjes dus!

en waarom kijk je niet even op marktplaats? een broekje verzenden kost vaak maar 88 ct Ik doe dit ook heel vaak,en schaam me er absoluut niet voor!
het wordt vaak 1 of twee keer gedragen,en een goede foto spreekt vaak boekdelen!
ik bied vaak rond de 1.00 a 2,00 euro ,daar doe je haast geen miskoop mee.

Hoi,

Marktplaats en die riem zijn ook een goed idee! Thnx. Nee ik vind maatje 2 geen probleem hoor, vroeg me gewoon af hoe maatje 3 bij andere babies zit.

Liefs Reneke

Hoi Reneke

Daantje is ook een fijn dametje, bijna 7 maanden en 6,5 kilo (misschien rond de 7 inmiddels), ik heb bij de Zara (in Eindhoven)   ribbroekjes gekocht en daar zit wel verstelbare elastiek in, die broekjes waren toch ook wel rond de 11/12 euro, ik weet niet of je dat te kostbaar vindt? Verder draagt ze dus heel veel maillotjes met jurkjes, zaaalig vind ik dat want dan hoef ik ook niet de hele dag die sokjes (daar mogen ze van mij ook iets anders op verzinnen) opnieuw aan te doen en het is toch heel lekker warm. Sokjes zijn ook altijd te wijd trouwens, als ze om haar enkeltjes blijven zitten dan zijn ze qua voetmaat al te klein, bij de Hema hebben ze wel 1 soort kniekousjes, die vind ik wel fijn, blijven wel goed zitten (roze met witte stippen).

Groetjes Femke

Hee muizeke,

Ja hier dus ook veel jurkjes en rokjes, heerlijk. Alleen wil Myrthe graag blote voetjes, want dat kan ze zich met tijgeren door de woonkamer veel beter afzetten haha.
Sokjes zakken ook altijd af, maar mn neefje had daar ook last van en die was toch steviger. Ook hij kreeg kniekousen haha.
En zo blijf je toch altijd zoeken denk ik. Maar de Zara hier heeft geen kinderkleding, jammer. Ik ga wel ns webshoppen!

Liefs Reneke

hoi,
mijn zoon is ook smaller in zn middel dan zn lengte,
(hij is hemal een kleintje hor)
maar bij het merk just small, koop ik hier bij brouwers mode of willemsenmode, dan betaal je voor een broek, rond een tientje,
en bij de   hema zit er ook knoopsgaten elastiek in en daar betaal je volgens mij ook niet echt veel.

succes,
marina

Hoi

Tessa had bij dat gewicht ook maatje 2 aan van pampers.Nu inmiddels maatje 3. Met mijn oudste had ik het probleem met de broekjes ook altijd. Ze was lang en behoorlijk dun. Ik kocht toch vaak broeken met verstelbaree band en ze droeg ook veel maillots. Inmiddels is ze 2 en draagt ze standaard een riem om haar broeken. Omdat Tessa wel kort en stevig is, past ze bijna geen een broek van haar zus goed. ik vind dit erg jammer, want ik heb een heleboel meiden kleding, en dan moet je alsnog nieuwe kopen.

groetjes grietje

Terug
Bovenaan