Broeken niet meer dicht!

Hallo,

Wie heeft er ook al last van dat de broeken niet meer dicht gaan. Bij mijn vorige 2 zwangerschappen ging het ook snel +/- 10 weken nu met 6+2 wk.
gr. okki

Hey hey,

Ik krijg mijn broeken nog maar net dicht de hele afdruk staat wel in mijn buik.
Maar ik moet werkkleding dragen en ik ben bang dat ik het straks echt niet meer dicht krijg, en ik wil het liever nog even geheim houden.
Ik hoop dus dat ik mijn broeken nog even aankan maar ik betwijfel het dit is ook mijn 2e zwangerschap ben nu 6 + 1 wk.

Liefs Zonnetje

hey zonnentje,
Bij mij is het voor mijn gevoel ook al aardig aan het uitzetten en ik zit nog maar op de 5wken 1dag.
succes met het geheim houden.
groetjes jet

Hi!

Hier op al een opgeblazen buik, en het lukt me niets eens om m in te houden. Ik schaam me dood, haha!

Even iets heel anders, ik was net aan het kijken voor buikbanden, voor over een paar maandjes, en ik zag echt kei leuke op www.buikbanden.com.
De eigenaresse van die site heet toevallig ook Nicole, maar ik ben het niet hoor! Dus ik ben geen reclame aan het maken voor mijn eigen site, hihi!

Liefs, Nicole 4w6d

Hoi,

Voorlopig verwacht ik nog geen problemen met broeken die niet sluiten. Ben bij mijn eerder zwangerschappen pas na 5/6 mnd positiebroeken gaan dragen. Om het in je gewone kleding nog even vol te houden, doe een elastiekje door je knoopsgat, die doe je dan om je knoop, geeft net weer een paar centimeters xtra ;)

x Taraneh

Oei gelukkig ik ben niet de enige!
Dacht echt dat je buik pas ging opzetten rond de 3 maanden!
Mijn broeken kunnen nog wel dicht maar echt lekker zit het niet.
Mijn rijbroek (paardrijden) kan niet meer dicht, gelukkig kan ik het mooie weer de schuld geven van het rijden in mijn spijkerbroek ;-)

En lang leve de tuniekjes zo in de zomer!
Hierdoor valt het ook niet op dat ik mijn knoop af en toe even open zet hihi.

Terug
Bovenaan