Broeken niet meer dicht!

Nou ik ben benieuwd wanneer de broeken niet meer gaan passen.
Heb wel al een flink opgeblazen gevoel en 1 broek past echt niet meer.
Bij m'n vorige zwangerschap droeg ik met 8 of 9 weken al positiebroeken.

Liefs marielle

Ik heb vandaag de hele dag een opgeblazen gevoel pfff maar gelukkig kan ik alles nog wel dicht krijgen, maar heb het idee dat ik heel de dag mijn buik in moet houden

Hoiiii nou wij zijn net terug van een weekje spanje en daar heb ik natuurlijk veel in badpak gelopen.
En mijn man maar iedere keer zeggen;je zet je buik uit...(je weet wel,van die reclame!)

Ik ben 6 weken,maar heb gewoon al een beetje een bolling echt verschikkelijk snel zeg!En sommige kleren zitten echt gewoon te strak!!Nou vreet ik natuurlijk wel alles wat los en vast zit,dat werkt natuurlijk ook wel mee,maar het begint echt al zo onder mijn bosten tot onder,zo'n buikje!

Zie die nog meer eens een paar weken te verbergen :)

Ik hoor ook wel veel dat het bij de 2e sneller gaat dan bij de 1e,dus dat speelt natuurlijk ook wel mee.

Hallo!

ik ben er gister achter gekomen dat ik zwanger ben, en ik pas mijn broeken al een week niet meer. (De test bleef volhouden dat ik niet zwanger was, eigenwijze krengen!)

Volgens de dokter ben ik 6 weken, en de verloskundige wil me vandaag al zien, die vind het nogal ongeloofwaardig dat ik nu al niet meer in me broeken pas! Zij denkt aan minimaal 10 wkn. Het is mijn eerste keer dat ik zwanger ben, dus het kan best dat ik mis gerekend heb...

Ben benieuwd of zij kan zeggen hoe ver ik nu echt ben, want ook ik moet het nog even geheim houden op mijn werk! Mijn buik inhouden red ik ook al niet meer, maar ik heb altijd maatje 38/40 gehad, dus ik kom nog weg onder het mom van teveel gegeten :D

Maar wat met de borstomvang? Mensen, ik had al cup D, en die pas ik niet meer... Mijn vriend vind het geweldig maar ik begin te lijken op Lolo Ferrari! Drama! Al me shirtjes zijn te kort :(

( Wel een lekker excuus om NU al te shoppen JIPPIE!)

Haha Elena!

Ik herken je verhaal helemaal.
Ik ben nu bijna 6 weken zwanger en er is nog maar een broek die normaal dicht kan.
Ik ga morgen met verloskundige bellen want ik vind het ook niet normaal, en heb zelf zeer het gevoel dat ik echt al wel verder ben!

Ik heb het nog aan niemand verteld, en dat moet ook nog maar even zo blijven. Helaas is buik inhouden geen optie!

Hoop dat mij verloskundige net zoals die van jou mij ook eerder laat komen.
Succes in ieder geval!!

Hai Marinally!

Schrik niet hoor, maar voor mij was het gister een domper! Er was nog helemaal niks te zien (zowel uitwendig als inwedige echo) dus ik ben gewoon 5/6 weken zwanger.

Het ligt er natuurlijk aan hoe je zelf in elkaar steekt, maar ik ging twijfelen aan mezelf! Meteen een test gedaan, en hij zegt nog steeds zwanger :D:D

Is het je eerste baby? Of heb je al kids?

Vandaag ga ik de stad in, wat andere broeken halen, en vooral grotere shirts! Want inderdaad, buik inhouden is geen optie! Mijn moeder had dit ook heel erg, die leek met 4 maanden al wel hoogzwanger (oh oh)

Heeeeel veel succes en ik hoop echt dat je eerder mag komen bij de verloskundige! Ik hoop dat ze bij jou wel al wat zien! Let me know!!

Ah wat een domper Elena,dat ze nog niks zagen.
Maarja...1 ding is zeker!!Jebent zwanger!!!Wanneer mag je weer komen voor een echo??

Wij zijn weer gewoon van die mensen die sneller een dikke buik krijgen hahaha.
En heb je lekker geshopt vandaag?????

En Marinally,wat zei de verloskundige???

Hey Wurmpie!

Ik heb heeeeeeeeeeerlijk geshopt met manlief vandaag, ideaal iemand die je bijstaat EN de tassen tilt, want hee, we genieten er nu maar even van he dames! 18 augustus heb ik me eerste echo, ohhh ik kan wel in me broek pissen van de zenuwen (plassen moeten we toch al de hele tijd :D)

Marinally, ik ben ook nieuwsgierig!!! hahaha

Terug
Bovenaan