brood eten....

hallo, dan heb ik zeker een vreetzak ofzo, want hij eet al sinds de eerste keer proberen gewoon z'n brood op. een halve met smmerworst en sinds van de week ook smeerkaas.
hij is nu 6 1/2 maand en vind geloof ik alles lekker behalve groente uit een potje, dus maak ik het zelf maar klaar.
ik zou zeggen gewoon blijven proberen wie weet wat er dan nog eens gebeurt.

groetjes peetskie mama van tim 13-8

Hoi dames...

Ik ken dit probleem ook erg goed. Thygo wil ook helemaal geen brood, tenminste niet bij mij want bij zijn oma eet hij wel gewoon brood.

Ik heb ook van alles geprobeerd, brood weken in de thee(babythee) brood met smeerkaas of leverpastij maar niks wou hij hebben.
Het klind heel erg stom maar mijn moeder heeft altijd dat hele donkerbruine brood en dat eet hij dus wel. Nu heb ik het thuis ook gekocht voor hem en ben begonnen met de korstjes en denk je dat hij het eet... Nee hoor zeer zeker niet. Hij moet er niks van hebben. De volgende dag bij me moeder at hij het wel weer en nu geef ik Mee groei pap tussen de middag. Daar zit alles in en hoef je alleen maar met water toe te voegen. Dit eet hij wel. Gisteren ben ik toevallig begonnen met een hapje pap en een hapje brood. Eerst was hij daar niet mee eens, maar uiteindelijk heeft ie een halve boterham op en zijn bordje pap.

kimm

Terug
Bovenaan