Brood eten

Kyandro is nu 6 mnd en ben voorzichtig begonnen met broodkorstje te geven....nou hij vond het heerlijk joh!en als het per ongeluk op de grond viel was het gillen!!!haha.
gisteren ook gewoon stukje gegeven en het ging echt goed.heb er nog nikd op gedaan hoor...had het al een keer met boter geprobeerd maar dan bleef het aan zijn gehemelte plakken.zo gaat veel beter en vind het ook fijn dat hij het zelf kan doen(hij zelf trouwens ook)heel leuk gezicht om te zien.
zijn er al meer babys begonnen met brood?en geven jullie het in stukjes of laten jullie je kindje ook zelf eten?
liefs jootje

hey,

Floor krijgt ook korstjes.
Op het cb zeiden ze er het volgende over: het voedingscentrum raad aan om eerst brood te doen, en later korstjes, ik (arts) raad je aan om het andersom te doen.
en inderdaad: Floor vind het Heerlijk! Net als Kyandro gillen als het op de grond valt. Ze is er heelijk zoet mee, en het wordt niet zo vies als bijvoorbeeld een koekje. Af en toe gaat er een stukje te ver naar achter en dan moet ze wel eens kokhalzen of hoesten, maar volgens mij leert ze daar ook weer van.

Liefs,

T

wij gaan volgende week beginnen. Dan is Julia een half jaar. ben beniewd! tot nu toe lust ze alles (peer, boontjes, mango, banaan, broccoli)

Goeide tip van die korstjes. Geven we dat eerst. want als arts heb je er vast verstand van;)

Ha,

Nou ik heb het ook 1x gedaan en ik vond het echt dood en dood eng!
Op het buro zeiden ze, oud brood geven en een korst in de hand...
Nou dat vond ze kossie want het ging meteen de mond in en wat denk je weg halve korst......ik in de stress..dat kan toch niet goed zijn.
Dat kan toch niet in die slokdarmpjes?

Hoe groot zijn die stukken van jullie?
Is het ook wat ouder brood?
Vinden jullie dat dan niet eng..?

Seth en Noor zijn al weer bijna 7mnd. Ook tijd voor brood dus. Ik heb ze vanochtend een stukje laten proeven, nog zonder iets erop. Ze vonden er geen reet aan. Bleven met hun mond open zitten, heel vies kijken en zelfs huilen!! Ik snap wel dat het voor hun een beetje eng is, ineens een heel ander gevoel in hun mond natuurlijk. Morgen nog maar eens proberen. Misschien werkt een korstje hier juist beter, kunnen ze er een beetje op soppen en verdwijnt het niet meteen in hun mond. Ze begonnen echt te kokken, ik vond het wel een beetje eng!

Terug
Bovenaan