Brood eten

Hier ook soppen op het korstje.en af en toe gaat er dan een klein stukje af en slikt hij door.ook veel op de grond nog hoor.en dan gooi ik het op een gegeven moment ook weg.het is het idee he!ze hoeven niet meteen een hele boterham op te eten.
ik geef lichtbruin brood.en vandaag heeft hij op een stokbroodje gesabbeld
liefs jootje

vond het bij mn dochter in het begin ook zo eng dat brood.merk nu dat ik veel makkelijker ben geworden.maar mn dochter verslikte zich ook veel sneller dus ja.

Tja, gewoon even wennen dus! Vanaf wanneer geven jullie een belegde boterham? Ik kan het niet zo goed vinden op internet. Ze zijn a.s. weekend 7 maanden.

Ik heb ze nu net fruit gegeven (9u) en daarna weer op bed gelegd,ze liggen nu nog steeds te slapen!! Ik ben helemaal verbaasd! Gaat denk ik lekker op zo'n volle buik. Straks krijgen ze een fles en dan net voor of na het middag slaapje denk ik maar een stukje brood. Vanaf welke leeftijd 'moeten' ze brood? Ik dacht 7mnd...

Heerlijk he als ze lekker lang tukken!! Maar wanneer ze brood "moeten' ? Bij mijn andere kinderen gaf ik het pas bij 8 maanden. Eerder niet hoor. Op het bureau hebben ze het ook niet aangegeven. Dus hier echt nog geen brood.

Terug
Bovenaan