brood

A

Anoniem

Guest
Sinds kort eet Thom 's middags een boterham en dat gaat prima. Wat ik wil weten: wat voor broodbeleg geven jullie je kleintje?

Ik doe erop:
smeerleverworst, smeerkaas, appelstroop, vegetarische smeerleverworst en natuurlijk boter

Groetjes van Cissy

Weet je wat Skip om te smullen vindt? Boterham met aardbeitjes (beetje prakken op de boterham), boterham met banaan, boterham met rijpe peer mmmmm. En ik doe er soms ook smeerleverworst, smeerkaas of jam (zonder toegevoegde suiker) op.... en niet te vergeten boter.
Ik ben met fruit gaan experimenteren omdat ik die leverworst en smeerkaas zo zat was haha.
Gr. Noor mv Skip

Oh ja, ook niet geheel onbelangrijk.... door vit. C te combineren met brood wordt het ijzer beter opgenomen. Moet je daarna wel ff wachten met melk anders wordt dit weer teniet gedaan.

Tja wat ik er ook opdoe en hoe lekker ik het brood probeer te maken, mijn dametje eet het liefst droog brood! En dan zo donker mogelijk! ALs ik er iets opdoe pikt ze de stukjes waar niets opzit ertussenuit en eendjes voeren hoef ik al helemaal niet te proberen want ze heeft alles al op voor de eendjes de kans krijgen... ben dus nog op zoek naar het ultieme broodbeleg! Is dit overigens belangrijk of mag ze gewoon droog brood zonder boter? (Of mist ze dan teveel voedingsstoffen?)
Liefs, Marcia mv Puck.

Hier eten we fruitstroop, smeerworst, aardbei oid op brood. Ik ben niet zo heel moeilijk, vind ikzelf. Als ik boterhamworst eet en hij wil ook krijgt hij gewoon wat van me.
Oh ja ook boter erop.

Linde eet nog alleen brood met boter, met beleg vindt ze het niet zo lekker, dan maar zo.

groetjes Danielle.

euh alles wat voor handen is, lekker gevarieerd, maar het liefst heeft mevrouw
er niets op. Kan ze lekker uit het vuistje eten.

gr diana

Terug
Bovenaan