brood

Hoi,

Wij geven het volgende op brood: kipfilet (jammie!) jam (aarbei, D'Light), appelstroop, soms smeerworst, soms smeerkaas. En altijd boter (is goed voor de vetten). Soms eet ze brood met alleen boter, vindt ze ook heerlijk.

Binnenkort gaan we de ham proberen. Fruit op brood pikt ze niet... komt nog wel.

Groetjes Nanda, mv Tess

PS. het wordt wel aangeraden om margarine op het brood van je kleine te doen, ze hebben deze vetten heel hard nodig.

Bedankt voor jullie reacties! Smeerkaas, smeerleverworst en appelstroop gaat er bij Thom allemaal in. Ik wil wat meer varieren, dus ga eens kijken of hij de andere dingen die jullie genoemd hebben ook lekker vindt..
Groetjes mv Thom

Hebben jullie al een krentenbol / snee krentenbrood (cq rozijnen) geprobeerd?

Hier smullen ze ervan !!!

Verder krijgen ze op brood: frutesse (een soort appelstroop maar met meer andere vruchten en ijzer), appelstroop, Blue Band goede start erop, smeerkaas (niet zo favoriet) soms gewoon brood zonder beleg, en droge watercrackers of  wasa als tussendoortje. Soms mini ontbijtkoek als "snoepje" 1x per week ofzo, dus zo al met al een gevarieerde maaltijd.

Groetjes Marasje

-fred en ed smeerkaas is 30+ en zit in zo 'n
handige tube
-appelstroop
-zonnatura jam is alleen gemaakt van fruit
zonder toevoeging
-fruit prakken en op brood soms ook uit een potje
krijgt hij de rest   's middags na zijn slaapje

ik heb nog geen smeerworst geprobeerd wil
ik binnenkort gaan doen

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Wat ik ook probeer...het brood gaat er sowieso niet in.
Krentenbol...groot succes, tot er zo'n velletje op z'n tong bleef plakken...De brinta van drie uur daarvoor zat op z'n kleding, op de kinderstoel, in de kinderstoel, op de grond, STINKEN!!!

Dus meneer met duim en wijsvinger vastgepakt en in bad gezet. Nog maar even wachten met dat brood dus.
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan