Brood

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Vandaag heeft Nynke op het kdv 2 boterhammen opgegeten. Thuis geven wij haar er altijd maar één. Is 2 boterhammen niet teveel? Ik vind het wel moeilijk want ze krijgt ook nog ruim 400 cc melk op een dag en een gewone maaltijd en fruit...

Hoeveel brood krijgen jullie kindjes?

groetjes,
Patty mv Nynke        

Fabio eet ook 2 boterhammen en ik weet toevallig dat Yoëll er ook 2 eet.......

Ze mogen per maaltijd 2 plakken brood. Het minimum zou een half   plak per keer zijn...hummmm... dat redt Julian ook nog niet eens tegenwoordig...

Hoi Patty,

Ze hebben 1 tot 3 sneetjes brood per dag nodig. Tijs vindt brood helemaal geweldig, maar ik houd het zelf ook op  1 snee 's ochtends en 1 snee tussen de middag. Tijs gaat 1 dag in de week naar het kdv en krijgt daar dan ook vaak 2 sneeën brood. Aangezien het maar 1 dag is vind ik het geen probleem.
Als jij vindt dat ze teveel krijgt, moet je dat gewoon bespreken. Dan zal ze er gewoon 1 krijgen.

Groetjes,
mv Tijs

Zo dat zijn snelle antwoorden zo op de late avond...

Ze vindt brood heel lekker, dus ze kan het gemakkelijk op, maar ik dacht altijd dat ze er maar 1 mocht. Mss kan ik door meer brood te geven overdag de avondfles een beetje afbouwen...ik ga eens kijken wat werkt.

Hebben jullie nog tips voor beleg? Ik kom niet veel verder dan leverpastei en smeerkaas??!!

Groetjes,
Patty mv Nynke

Hier proberen we ook jam, frutesse, chocopasta en pindakaas.
Maar helaas...het plakt allemaal gelijke veel op de vloer!

Ellen mv Julian

Tijs vindt appelstroop ook heel lekker. Gewone kaas mag inmiddels ook, maar dat vindt ie niet zo lekker. Wij wisselen dan ook smeerkaas, leverpastei en appelstroop af. Hij heeft nog nooit brood laten staan, dus zal hij er wel tevreden mee zijn. Rond de 12 maanden mogen ze alles eten. Maar ik probeer rustig aan te doen met zoet. Heel af en toe doe ik pasta op zijn boterham en ander beleg heb ik nog niet geprobeerd. Gewoon kijken wat Nynke lekker vindt en wat jijzelf verantwoord vindt om te geven.

Groetjes,
mv Tijs

Tyche krijgt ook al wel eens gewoon belg op haar brood. Boterhamworst ofzo. Ze vind het heerlijk! Ik snijdt het dan wel in heeele kleine stukjes omdat ik zelf nog een beetje bang bent dat ze zich verslikt maar zal wel verbeelding zijn.

Tyche krijgt 1 boterhammetje maar 2 kan echt geen kwaad hoor!

Terug
Bovenaan