brood

Lieve meid,

Je kind mag echt nog geen brood hoor met 6,5 maand en je bent al 3 weken bezig??? Gelijk stoppen... je mag pas rond 8 maanden beginnen met brood ivm met glutenallergie en dan mag je nog niets eens elke dag geven en beginnen met een paar stukjes. Ik sta er niet van te kijken dat ze er nog even niet tegen kan! Nog even uitstellen dus!

Succes!
 
Je mag echt wel brood vanaf 6 maanden. Je mag al beginnen met gewoon lichtbruin brood. Ik heb schema's gekregen van het CB waarop dat juist word geadviseerd. Maar gewoon een korstje om op te sabbelen en vanaf 7 maand mag ze 1 boterham per dag, vanaf 8 maand 2.
Maar goed, dat zijn de adviezen van mijn CB, nieuwe richtlijn.
 
het werd mij juist geadviseerd om haar brood te geven. Ze was nog geen 6 maanden toen kreeg ik het advies om op 2,5 - 3 flessen te gaan zitten / brood/fruit/groenten etc te geven. en het liefst de boterham nog besmeren ook (!)
 
haha... hier weer alom verwarring over de adviezen van het CB!! Waarom gaan we eigenlijk nog naar het CB??? Ik hoor weer heel andere dingen dan jullie zo te horen... irritant zeg want als moeder wil je het beste voor je kind! Kom ik ff belerend over hierboven... sorry!!!!!!!!

Maarre.... ik zou de reactie op brood gewoon uitproberen. Even een weekje geen brood.... en dan een dag wel... dan kun je zien hoe/of ze er op reageert. Maar wijzig dan voor de rest even niets in de voeding! Anders vergelijk je niet meer eerlijk!

Nou succes met alle korsten en broodjes.... hier wordt er elke dag heerlijk van gesmuld zonder bijwerkingen...
 
hihihi bloempje27 ja raar he die verschillende adviezen ;)

ze krijgt het ook niet elke dag, vandaag niet omdat ze ziek is en dan wil haar liever extra vocht geven. Maar als ze brood eet dan gaat het er gretig in hoor ze vind het echt lekker hihihi. Het is nu nog maar ongeveer een kwart broodje maar toch.
 
Terug
Bovenaan