Broodbeleg

Hier alleen nog maar boter op brood.
Daarna moet ik even kijken wat ik erop ga doen. Kaas, appelstroop ofzo. Hier voor het eerste jaar geen pindakaas, ik heb zelf een periode gehad dat ik intolerant geweest voor pinda's. En vlees op brood ook niet. Fedde krijgt straks max 2x per week bio vlees bij z'n maaltijd.

Hier een augustusmamma: smeerworst moet je idd niet te vaak geven (er zit iets in waar ze niet teveel van binnen mogen krijgen, weet niet meer wat, maar om dezelfde reden mag je het niet te vaak eten als je zwanger bent), maar 1 keer per week mag best. Er is speciale kindersmeerkaas te koop, die is minder zout en bevat extra calcium: ERU kids heet hij, geloof ik. Mijn oudste 2 vinden die erg lekker.

Ach wij zijn er ook allemaal groot mee geworden toch met appelstroop, jam en pindakaas ondervind er (nog steeds) geen nadelige gevolgen van!
Maar ieder zijn keus hierin natuurlijk!

Hier krijgt jorn appelstroop, smeerkaas leverpastei of jam op brood....

hij vind appelstroop nog het aller lekkerst.........

Pindakaas word idd afgeraden tot 1 jaar, ivm allergische reacties, als dit niet het geval is, zou ik het ook gewoon geven. iedereen doet het toch op zijn eigen manier.....

Ze zeggen toch ook dat je kan beginnen met brood met smeerworst. smeerkaas appelstroop of fruitmoes uit een potje?????
Dan lijkt mij dat het goed is.

Terug
Bovenaan