Tja... zo vervelend kan dat zijn... achteraf beseffen dat je misschien iets verkeerd gegeten hebt. Ik heb dat ooit eens gehad met een doorbakken biefstuk, die niet doorbakken was. Ik was toen 16 weken... o... wat was ik bang en o wat een zorgen... gehuild heb ik er om... ik was er van overtuigd dat ik die bacterie had binnen gekregen.
Nou... ik heb een kerngezonde dochter gekregen en de VK zei; " Meid, maak je niet druk.... de kans dat je het binnen hebt gekregen is maar 0, 0023 en de kans dat je kind daarvan ziek wordt is klein... dus die kans is bijna te verwaarlozen...!"
Je voelt je kindje nu al bewegen... dat is een heel goed teken... laat het los... je bent gezond en hebt een goede weerstand... vertrouw er maar op!
Doe jij dat ook maar!! Er is echt niks aan de hand!
Nou... ik heb een kerngezonde dochter gekregen en de VK zei; " Meid, maak je niet druk.... de kans dat je het binnen hebt gekregen is maar 0, 0023 en de kans dat je kind daarvan ziek wordt is klein... dus die kans is bijna te verwaarlozen...!"
Je voelt je kindje nu al bewegen... dat is een heel goed teken... laat het los... je bent gezond en hebt een goede weerstand... vertrouw er maar op!
Doe jij dat ook maar!! Er is echt niks aan de hand!