Broodje in de winkel...

Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord en nog nooit gezien. Ik zou het mijn kind dan ook nooit leren. Ik begrijp heel goed dat winkeliers het niet willen. Je laat je kind toch ook niet met speelgoed spelen wat nog niet is afgerekend.

groetjes babybelle

Met bovenstaande eens! Eerst betalen dan eten!
Als ik mijn planning niet in orde heb, oftewel als ik op een tijdstip naar de winkel ga, waarop Kyan eigenlijk wat moet hebben, krijgt hij het of in de wandelwagen al, of ik zorg dat ik iets van mezelf bij me heb. Of ik ga bv eerst naar de bakker zodat hij al een broodjes in zijn bezit/buik heeft. Zo kan ik ook geen discussies erover krijgen denk ik dan maar. Maar eigenlijk is me dat nog nooit gebeurd, dat Kyan in de winkel al wat wilde eten..gelukkig!

Groetjes Sas

Hier krijgen ze ook absoluut geen eten in de winkel. Vind dat je dan het verkeerde signaal afgeeft en wanneer leer je het weer af dat eten wat je nog niet hebt afgerekend alvast mag opeten??

Als het zo uitkomt en ze hebben trek in wat lekkers dan krijgen ze het op de terugweg als ik van de winkel naar huis loop.

Groetjes, Floor

In principe ben ik met het bovenstaande eens alleen in 1 supermarkt doe ik het wel. Dat komt omdat hij van een mevrouw van de broodafdeling altijd iets krijgt. Vaak een klein stukje kaasstengel. Het komt weleens voor dat deze dame er niet is en dan geef ik hem een stukje kaasstengel (ik koop namelijk ook kaasstengels). Uiteraard staat het prijskaartje erop.

Ik heb zelf in een winkel gewerkt waar we schepsnoep verkopen en ik MOET hier even op reageren. Je wil namelijk niet weten hoeveel mensen 'even' een snoepje pakken om hun kind stil te houden. Want 'jullie snoep staat er ook zo verleidelijk bij, moet je het maar niet op ooghoogte zetten.' Echt ongelooflijk. En ze krijgen echt wel iets bij de kassa, maar wij vragen het altijd eerst even aan de moeder of we het mogen aanbieden. Niks zo zielig voor een kind als wij vragen of ze een snoepje willen, en de moeder moet nee zeggen. Dat willen we moeder en kind niet aandoen.

Het ergste wat we ooit hebben meegemaakt was een moeder die haar kind dwong een snoepje uit te spugen. Wij dachten nog, nou nou, dit neemt het wel hèèl serieus. Maar helaas, het kind spuugde het uit in de hand van haar moeder en moeder....gooide het uitgekauwde snoepje terug in de bak. Dan geloof je je ogen niet hoor, als personeel. En waag het niet om als personeel een moeder aan te spreken dat haar kindje snoep uit de bakken staat te eten. We hebben zelfs wel eens gezien dat een moeder buiten de winkel met haar fiets stopte, haar kind naar binnen stuurde, die een snoepje liet pakken, en toen fietsten ze weg. Gestoord zijn die lui.

Maar goed, dit gaat over een broodje en niet over snoep :) Mijn dochter krijgt haar broodje buiten de winkel, niet binnen. Ze zal ook nooit een verpakking opentrekken of een snoepje pakken, dit weet ze donders goed.

Mijn man heeft wel eens een verpakking boterhamworst opengemaakt toen er niemand achter de vleeswaren stond en we erg lang moesten wachten tot we geholpen werden. Dit hebben we NATUURLIJK gewoon in de kar gelegd en afgerekend. Ik voelde me daar niet lekker bij en heb hem vriendelijk verzocht dit niet meer te doen haha.

Jeetje Janet wat een verhalen! sta der versteld van wat mensen doen!!
maar goed, ik wou dus zeggen dat ik dit echt nooit doe en het maar raar vind maar bedenk me nu dat Alice wel eens een druifje krijgt.......... en die zijn nog niet gewogen want dat wordt pas bij de kassa gedaan dus......... ik zal beloven dat het bij druifjes blijft (max 3 ofzo?,,,) oke?

Groetjes Alberdien

hoi,

nou ik werk zelf in een supermarkt en zie dus regelmatig kinderen wat eten in de winkel en hele vele rekenen dit gewoon af gelukkig,

ikenna krijgt zelf ook vaak een broodje als hij mee gaat winkelen wat tegenwoordig niet zo veel meer gebeurt maar als hij ziet dat ik broodjes of bananen koop wil hij deze hebben en van mij mag hij dat dan, omdat hij een ontzettende slechte broodeter is.
ik doe hier met een half brood voor hem toch wel een week dus dan weten jullie het wel.

maar ik doe eigenlijk mijn boodschappen nu als hij op psz zit zodat ik rustig kan shoppen hahaha.

liefs jolanda

Terug
Bovenaan