broodkorsten

Hoi meiden,

Daniel eet hier sinds een week zijn broodkorsten niet meer op.
Hij verstopt ze achter zijn rug en vraagt dan om de andere helft van zijn broodje.
Hij krijgt hier niet eerder de ander helft van zijn broodje als hij eerst de korsten op eet, maar dit levert dus met enige regelmaat een driftbui op.
Ik zou niet weten van wie hij het heeft, wij eten namelijk altijd de korsten op.
Herkennen jullie dit?

liefs marina

whahahahaha nathalia eet ook geen broodkorsten.
behalve als ze aan het lekkere brood (de binnenkant) zitten.
ik maak dus weer kleine stukjes voor haar, inclusief de korst en dan eet ze t wel.
moet ook heel eerlijk zeggen dat ik er geen probleem van maak, dan krijgt ze toch gewoon 2 boterhammen (binnenstukken dan hihi)
dat gaat er met gemak in :D

succes!

liefs, do

Hoi,

Myrthe eet haat korsten beter op als ik de boterham in stukjes snij en op dr bord leg. Doe ik de boord dubbel vouwen en dan door helft snijden (snap ie nog?) Dan eet ze de korstjes minder vaak.
Ook als zij tanden/kiezen krijgt eet zij geen korsten.
Ik heb hier nog nooit moeilijk over gedaan en meestal eet ze binnen 2 weken weer alle korsten op.
Succes ermee.

Liefs Irene

Hier in stukjes ook beter, maar dan gaan nog niet alle korsten op. De laatste weken gaat het wel steeds beter.
Mijn oudste eet wel gewoon de korsten op, maar dat duurde ook een tijdje.

als ik het brood in stukjes snij eet hij ze ook vaak gewoon met het brood mee op.
Smorgens doe ik vaak lekker makkelik, broodje dubbel en geef ik het in 2 keer.
Als ik er een spelletje van probeer te maken, zoals om de beurt een hapje komt het er vaak op neer dat ik bijna de hele korsten op eet, hihi,
Denk dat ik er minder streng in ga worden nu ik van jullie hoor dat ze na een tijdje de korsten weer gewoon mee eten,

bedankt en liefs marina

Hoi,

Hier laten ze soms ook wel de korstjes liggen, maar ik doe daar niet moeilijk over en meestal is dat gewoon tijdelijk, juist als je erop staat kan dat averechts werken!
Binnekort laat hij zijn groente, vlees of aardappels een tijdje staan,,haha, als ze genoeg en gezond eten vind ik het vrij snel prima!

Gr MJ

hoihoi,
kelwin doet dat ook sinds 2 weken. dat hij een piepklein hapje van het brood eet maar de rest terug geeft omdat er een korst aan zit. eerst bleef ik het hem geven en ook in stukjes. maar nu geef ik hem de korst niet(die snij ik eraf , mijn man is het er niet mee eens maarja..) en alleen het brood en hij eet het helemaal op!! terwijl hij eerst eigenlijk bijna alles terug deed en niks wilde eten en dus weinig binnen kreeg..
we gaan het wel weer een keer proberen maar denk dat het een fase is want hij at vroeger ook gewoon de korstjes.
hebben jullie ook dat als je boterhamworst of kaas op brood doet de alleen dat word opgegeten en het brood niet??
nou hier wel.. hihi.. het beleg vind meneer lekkerder maar ik doe nu meestal smeerbaar beleg. of ik laat de kaas smelten in de magnetron( zodat het vast zit)
succes er mee!

Liefs, Christien

Hier gaat ook eerst het beleg op en daarna pas het brood. Maar Renske eet wel het brood erna. Nou ja, eigenlijk wil ze het liefste dan mijn beleg, maar dat gaat me te ver.

Terug
Bovenaan