broodkorsten

hihi, leuk om te lezen, hier word de worst en de kaas er ook vanaf gegeten maar eet hij het brood uit zichzelf er rustig achteraan op.
De laatste paar keer laat ik hem gewoon de 2e helft van het broodje niet zien, en als hij de korsten wegstopt laat ik hem effe gedijen en haal ze dan tevoorschijn en neem ik eerst een hapje, haha dat laat hij dan ook weer niet gebeuren omdat hij trek heeft, als het dan grotendeels op is geef ik de 2e helft.
Nu ik er minder op hamer sinds jullie verhalen schijnt het makkelijker te gaan met opeten,
dus nogmaals bedankt voor de tips,

liefs marina

Bij mijn kleine eigenwijze meid is het precies omgekeerd: wel de korstjes maar niet het brood zelf eten...... Het is tijden zo geweest dat ik de korstjes als een soort tractatie gaf, wanneer ze haar boterham netjes had opgegeten.
Gekke meid ;-)

Ook ik maak e rgeen punt van als Zifjon zijn korsten soms laat staan. beter 2 botherhammen zonder korst dan helemaal geen brood meer door het MOETEN eten van de korsten. Hij eet alles nog prima dus mag niet klagen (19 maanden)

liefs van Mariska Zifjon en baby nr 2 onderweg

Hoi!

Isabelle eet de bovenste korst altijd terwijl ik de rest van de boterham in stukjes snijd.
Als ik hem vergeet of ze eet bij iemand anders gaat ze net zolang zitten wachten (lees: schreeuwen) tot ze hem heeft.
Ze eet ook liever beleg dan brood, maar ik wissel om de dag los beleg met "vast" beleg, dan weet ik in ieder geval dat ze af en toe genoeg vezels binnen krijgt.

Succes ermee!

Liefs Monica

Wel grappig, want toen ik dit topic las dacht ik nog...nou dat heeft Minoux niet. En prompt 1 dag later zit ze ook een beetje te rommelen met die korstjes.
Nou ja...een fase dus :)

Groetjesssss

Terug
Bovenaan