BRRRRRRRRR ik ben net gebeld door het ziekenhuis.

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi,

Nou ik ben net gebeld door het ziekenhuis ,en ik wordt 25 September geopereerd.brrrrrr
Ben er toch een beetje misselijk van.

LET OP MENSEN MET EEN ZWAKKE MAAG.....LEES NIET VERDER

Tijdens mijn thuisbevalling ben ik door de invaller die mijn bevalling deed,zo gepushed om heel hard mee te persen(tja ik volgde haar advies op,was nog nooit bevallen)
Dat ik echt gigantisch ben gescheurd.
Ik moest per ambulance naar het ziekenhuis zodat een ervaren Gyn mij kon hechten,het hechten heeft bijna even lang geduurd als mijn bevalling ,ongeveer 2,5 uur,een gedeelte lag bijna helemaal eraf en die kon ook niet goed verdoofd worden,omdat het gigantisch bloede(kwam ik tijdens het hechten achter,en toen zat de naald er al in,brrrrr)
Nou eenmaal thuis 4 dagen later vroeg de vk of ik ff wou kijken,nou na een beetje aandringen toch maar gedaan,en ik schok me kapot,de helft bungelde buiten mijn vagina ,ik vroeg dat komt toch wel weer goed,waarop zei zij(weer die invaller) neej dat blijft zo.....ik ging bijna janken ....maar was wat beduusd.....ik zeg tegen haar nou ze kunnen zelfs een neus op je rug naaien ,dus er kan vast wel wat aan gedaan worden hoor.....zegt ze ja dan knippen ze het eraf......blehhhhhh toen ging ik kokhalzen.
Ze wou er niks aan doen.....
Mijn vriend dus het ziekenhuis gebeld,mochten we langskomen.
De verloskundige boos op ons en de kraamverzorgster,omdat ze ons niet tegen had gehouden,met bellen,hele ruzie ontstaan(kraamverzorgster is een tof wijf)
Pfffffffft uiteindelijk weer bij mijn gyn die me gehecht heeft terecht gekomen,en die gaf gelijk toe ,dat dit niet hoorde,hier krijg je last van,fietsen bijv al.
Ze had het wel gehecht maar waarschijnlijk met opstaan gelijk weer los gegaan(dit was namelijk dat stuk dat bijna niet meer vast zat.
Maar goed ben dus net gebeld dat ik onder het mes kan 25 September,ik heb gekozen voor een ruggeprik(narcose heb ik de laatste keer erna erg last van gehad)
Ik neem ook mijn i-pod mee ,want ik wil echt niks horen,brrrrrrrr
Ze halen het stuk(wat aanzienlijk is geslonken al) weg,dat word het mooist,deze Gyn doet altijd Plastische reconstructies dus heb er vertrouwen in .
Maar goed ,het is precies de dag na mijn vakantie,en vind het zooooooo spannend.
Sorry een lang verhaal geworden.

Groetjes Merel

en een raad....Laat je nooit afschepen,pffffffffft anders had ik deze operatie zelf kunnen betalen,en dat is erg duur,en zo rijk ben ik niet,dus had er dan voor de rest van mijn leven mee rond gelopen

Jeetje, wat een verhaal. Fijn voor je dat de verzekering het vergoed en dat de verwachtingen goed zijn.

Nog een paar weekjes !!!!
Goed hoor.

groetjes,
Monique

bbbbrrrr wat een verschrikking zeg...gelukkig word je straks goed geholpen
Groetjes Monique

Wat een vreselijk verhaal meid...wat zal jij je akelig gevoeld hebben ondanks dat kleine wondertje dat je er voor terug hebt gehad...en wat een toestand eromheen zeg

veel sterkte de 25e

groetjes Yvonne

hé wat een vervelende bedoeling zou die verloskundige er zelf ook zo bij willen lopen wat een naar mens
fijne vakantie en een goeie operatie gewenst lekker dat je een goed gevoel bij die gynecologe hebt

groetjes Elena

Dank jullie wel,

Moet zeggen dat op het moment zelf ,ik een beetje in een roes was,en pas 3 weken na de bevalling,alles
op zijn plaats begon te vallen in mijn hoofd,ik me echt boos begon te maken hoe er gehandeld is tijdens ,maar vooral na mijn bevalling.
Pffffffffft ik heb overstuur lopen janken hoor,en iemand hoefde er maar naar te vragen en ik begon weer,kwam natuurlijk ook door de kraamtranen.
Grrr ik ben zelfs na die 6 weken niet meer voor nacontrole geweest,dat wimpelde zowiezo een beetje af,nou volgens mij schaamden ze zich gewoon,maar wees gewoon eerlijk denk ik dan.
Het begon zowiezo ermee dat ik belde dat ik om de 5 minuten 1 minuut kramp had,nou dat waren vast geen weeen want dan zou ik echt pijn hebben zeiden ze,ik belde dus na een uur klokken om 14:00 ofzo ,ze zou toch langs komen om te kijken,om 20:30 nog niemand ,en wij weer bellen ,waren ze me vergeten,dus de invaller gestuurd,die was er om 21:45 ,had ik al 5 cm ontsluiting,vliezen gebroken   om 22:00 en om 24:30 2 pers weeen gehad,en om 01:02 was Armando er .
Pffffffft zit me nog steeds hoog,ik had het een beetje verdrongen ,maar nu ik er weer aan moet denken.

Groetjes Merel

Wat akelig moet dat geweest zijn zeg. Ik kan me er ook een beetje boos over maken, over hoe zo'n verloskundige handelt en er dan vervolgens mee omgaat. Zelf heb ik niet zulke positieve ervaringen met  onze verloskundigenpraktijk en ik was blij dat ik een week voor de bevalling (uiteindelijk op eigen verzoek)  naar het ziekenhuis mocht en overgedragen werd aan de gyn.

Hopelijk vliegt deze maand voor jou voorbij en ben je snel weer helemaal de oude!

groetjes,
Karin

Terug
Bovenaan